Asiakkuusstrategian ja myynninprosessien kehittäminen

Vuosien varrella SOL:n johdolla on ollut ilo sparrata Aspectumin asiantuntijoiden kanssa asiakkuusstrategian tiimoilta ja myynnin prosessien kehittämisen merkeissä.

Yhteistyömme jatkuu – yhteisenä tavoitteena kannattava kasvu, lujat asiakassuhteet sekä osaava, hyvinvoiva ja aurinkoinen henkilöstö, joka osaa myös ilahduttamisen osana johtamista.

  • Solilaisten sanomaa Aspectum-yhteistyöstä:
    ”Olen positiivisesti yllättynyt, että on valittu näin laadukas yhteistyökumppani sekä laadukkaat ja asiantuntevat puhujat, ihastuttavaa.”
  • ”Omakohtaisena kokemuksena voin todeta Aspectumin valmennukseen osallistuneiden opiskelijoiden ammattitaidon ja osaamisen lisääntymisen.”
  • ”Koulutukset SOLjet ja SOLyjeat tuottavat konkreettisia, hyviä kehitysehdotuksia ja kehitystöitä suoraan käytäntöön; ne tulevat järjestelmällisesti kuin Manulle illallinen ideat lähes valmiina, jatkotyöstöä varten tai osa suoraan käytäntöön vietävinä.”
  • ”Yhteistyön helppous ja saumattomuus sekä erinomainen paneutuminen SOLin toimintaan on ollut yhteyshenkilömme kanssa helppoa ja antoisaa sekä kehittävää.”

Anu Eronen, SOLEMO, hallituksen puheenjohtaja
Juhapekka Joronen, SOL Palvelut Oy, toimitusjohtaja
Merja Oljakka, SOL Palvelut Oy, Johtaja, henkilöstön kehitys

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone