Digitaalisen markkinoinnin ja verkkopalveluiden asiantuntija

Nico Härkönen

Nico Härkönen on digitaalisen markkinoinnin ja verkkopalveluiden ammattilainen. Nicon intohimon kohteita ovat hyvän ruoan, matkustamisen ja urheilun lisäksi asiakaskokemuksen parantaminen, yritysten hakukonenäkyvyyden kasvattaminen sekä myynnin lisääminen dataan pohjautuvasti.

Sinisen Härän perustajana Nico vastaa toimitusjohtajan työtehtävien ohella markkinointitiimin vetämisestä sekä laaja-alaisesti erilaisten digimarkkinointiin liittyvien asioiden konsultoinnista ja kouluttamisesta. Kokemusta Nicolla on myynnin ja markkinoinnin alalta jo yli kymmenen vuoden ajalta.

Haluatko lisätietoa tämän kouluttajan valmennuksista? Ota yhteyttä ja kerromme lisää!

Pysy ajantasalla
Tilaa maksuton uutiskirje

Tilaamalla Management Institute of Finland MIF Oy:n uutiskirjeen kuulet mm. ajankohtaisista koulutuksista ensimmäisten joukossa, saat tietoa maksuttomista seminaareista ja oppaista sekä mielenkiintoisista blogikirjoituksista. Uutiskirjeemme ilmestyy sähköpostiisi 1–2 kertaa kuussa – sen tilaus on maksutonta, ja voit perua sen koska tahansa kirjeen lopussa olevasta linkistä.

Tilaa uutiskirje