
Riitta Pulkka
asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen johtaja
Riitta Pulkka on kokenut asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen johtaja, joka on työskennellyt pitkään erilaisten asiakaslähtöisten kehityshankkeiden parissa sekä johtanut asiakaspalveluorganisaatioita. Hänellä on kokemusta sekä asiakasuskollisuuden rakentamisesta että palveluprosessien kehittämisestä ja digitaalisista ratkaisuista, jotka tukevat pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Hän on erityisen perehtynyt siihen, miten asiakastietoa ja analytiikkaa voidaan hyödyntää kanta-asiakkuusohjelmien suunnittelussa, palvelumuotoilussa ja liiketoiminnan kehittämisessä. Riitan intohimona on kehittää asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka lisäävät sekä asiakkaan arvoa että organisaation kilpailukykyä. Riitalla on näkemystä, miten onnistunut asiakkuusstrategia ja hyvin rakennettu kanta-asiakasohjelma voivat muuttaa asiakaskokemusta, kasvattaa liikevaihtoa ja vahvistaa organisaation brändiä.
LinkedIn: Riitta Pulkka
Haluatko lisätietoa tämän kouluttajan valmennuksista? Ota yhteyttä ja kerromme lisää!
Follow us on Social Media