Sari Aapola | kouluttaja Kansainvälinen B-to-B markkinointi | MIF

Sari Aapola

  • yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja tuotehallinnan johtotehtävistä kansainvälisissä yrityksissä.
  • Sari Aapolalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja tuotehallinnan johtotehtävistä kansainvälisissä yrityksissä. Hän on vetänyt markkinointi- ja tuotepäällikkötiimejä useissa kasvuyrityksissä, kuten Basware, Tecnomen (nyk. Tecnotree) ja Xtract ja ollut mukana monissa yrityskaupoissa ja fuusioissa globaalissa elektroniikkaliiketoiminnassa. Hän on elänyt ja työskennellyt Ruotsissa, Ranskassa, Espanjassa ja Saksassa. Sari on kirjoittanut kaksi kirjaa ajatusjohtajuudesta (Thought Leadership). Niistä suomenkielinen ilmestyi syksyllä 2012 nimellä Thought Leadership – tunnustettu asiantuntijuus myynnin ja markkinoinnin perustana. Sari on tällä hetkellä markkinoinnin yrittäjä ja sparraa yrityksiä markkinoinnin ja asiakashallinnan kysymyksissä.

    MENU

    Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä mm. tilastointiin ja käyttökokemuksen parantamiseen. Käyttämällä verkkopalveluamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close