search login
Menestyvä kansainvälinen toiminta

Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä

Aloitus: 10.1.2019-11.1.2019 / Paikka: Helsinki

Suomessa tehdään huipputuotteita, mutta ne eivät menesty ansioidensa mukaisesti.

Vapaudu teknologia-ajattelusta ja kirkasta hyödyt ominaisuuksien alta. Tee asiakaslähtöinen strategia.

Aloitus: 10.1.2019-11.1.2019
Paikka: Helsinki

Kirkasta asiakkaittesi näkymä tuotteesi/palvelusi hyötyihin. Tee käytännöllinen strategia, joka lähtee asiakkaille tuotetusta arvosta. Eikä vain asiakkaille, vaan myös heidän asiakkailleen.

Tässä digitaalisten viestintäkanavien maailmassa kilpailuetu ei enää lähde tuotteesta, se lähtee asiakashyödyistä. Voittajat kirjoittavat ne strategiaksi.

Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä 10.-11.1.2019

Menestyksekkäällä strategialla voittajaksi 10.1.2019

  • Strateginen päämäärä asiakasnäkökulmasta
    • missä liiketoiminnassa olemme ja mihin pyrimme?
  • Käytännöllinen, asiakastarpeen mukainen strategia
    • miten erilaistamme itsemme ja mitä valintoja teemme?
    • mitä teemme ja mitä emme tee?
    • mitä edustamme ja kenelle?
    • mitä se tarkoittaa minun työssäni?
  • Strateginen johtaminen ja asiakashyötyjen konteksti
    • mitä, miten, kenelle, kuka tekee ja koska, miten mitataan?
    • mitä arvoa luomme ja millä kyvykkyyksillä?
  • Strategian jalkauttaminen
  • Strategian onnistumisen mittaaminen ja seuranta
  • Strategian toteuttaminen organisaation jokaisella tasolla

Strategiatyökalut haltuun 11.1.2019

  • Miten strategiatyökalut toimivat ja mihin tilanteeseen sopivat parhaiten
  • Katsaus 7–8 työkaluun.
    • toimintaympäristön analyysityökalut
    • asiakasrajapintatyökalut (segmentti, tarjooma, hinnoittelu)
    • tuoteportfolio/divisioona portfolio työkalut
    • erilaistamistyökalut
  • Kunkin käytön harjoittelu ryhmissä

Asiakaslähtöisen strategian hyödyt

  • Tuotteesi/palvelusi asiakashyödyt nousevat keskiöön
  • Strategiasi toimii digiajassa. Digitaaliset kanavat muuttavat kansainvälisen myynnin luonnetta
  • Strategiasi tarjoaa ohjenuorat käytännön työlle, jolloin linjaukset on helppo omaksua
  • Osaat valita tilanteeseen ja tarpeeseen parhaiten sopivan strategiatyökalun
  • Pääset vaihtamaan ajatuksia muiden kansainvälistä myyntiä kehittävien henkilöiden kanssa

Hinta 1 600 € (+ alv. 24 %)

2-päiväinen strategiakoulutus: 1.600 € + alv 24 %
Menestyksekäs strategia tai Strategiatyökalut erillisinä: 900 €/pv + alv 24 %

Hinta sisältää:

  • laadukkaan materiaalipaketin
  • lounaan ja taukokahvit koulutuspäivinä

Paikka

Koulutus pidetään Töölönlahden koulutuskampuksella, saapumisohjeet »

FAQ | UKK

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin täällä »

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!

Heidi Leidenius

Portfolio Manager Puh. 0400 545 868
Ota yhteyttä

Teija Nieminen

Valmennusvastaava Puh. 010 7555 287
Ota yhteyttä
Pysy ajantasalla
Tilaa maksuton uutiskirje

Tilaamalla Management Institute of Finland MIF Oy:n uutiskirjeen kuulet mm. ajankohtaisista koulutuksista ensimmäisten joukossa, saat tietoa maksuttomista seminaareista ja mielenkiintoisia blogikirjoituksia. Uutiskirjeemme ilmestyy sähköpostiisi 1–2 kertaa kuussa – sen tilaus on maksutonta, ja voit perua sen koska tahansa kirjeen lopussa olevasta linkistä.

Tilaa uutiskirje