Onnistunut asiakasviestintä on monikanavaista ja se kuuluu koko organisaatiolle.

Asiakasviestinnän valmennuksen teemoja

  • Asiakaslähtöinen työskentelyote
  • Vastuun ottaminen asiakastilanteissa
  • Kysymyksiin ja vaatimuksiin vastaaminen
  • Tunteiden ja asenteiden merkitys
  • Yksilöllisen palvelumielikuvan luominen
  • Jämäkkyys haastavissa tilanteissa
  • Reklamaatiosta yhteistyöhön
  • Jälkihoito ja asiakassuhteen hoitaminen
Asiakasviestintä | Infor

Valmennuksessa voidaan rakentaa yhteisiä pelisääntöjä ja harjoitella oikeita asiakastilanteita. Voimme myös tehdä esimerkiksi mystery shopping –testejä ennen ja jälkeen valmennuksen.

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone