ComBaro sopii

  • kaiken kokoisille organisaatioille – yrityksille, järjestöille ja julkiselle sektorille
  • erilaisten muutos- ja kehittämishankkeiden tueksi
  • perinteisten henkilöstökyselyiden ja ilmapiirikyselyiden rinnalle, kun halutaan tutkia työyhteisön viestintää ja vuorovaikutusta perusteellisemmin
ComBaro – työyhteisöviestinnän mittari | Infor

Palvelumme sisältää

  • mittauksen suunnittelun
  • tiedonkeruun
  • tulosten esittelyn ja raportin
  • puolen päivän työpajan tulosten purkuun ja toimenpiteiden suunnitteluun.

Tutkimus hinnoitellaan organisaation koon mukaan, julkiselle sektorille ja järjestöille annamme alennusta.

Liitä organisaatiosi viestinnän mittaamisen edelläkävijöiden joukkoon!

Arviointipatteristossa on 65 väittämää sekä avokysymyksiä, joita voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Arvioinnin hyödyt

  • Antaa viestintäyksikölle selkeää palautetta sekä strategisen että operatiivisen työn onnistumisesta.
  • Edistää johdon ja viestintäyksikön välistä vuoropuhelua.
  • Tarjoaa arvokasta tietoa eri henkilöstöryhmien viestinnän käsityksistä ja odotuksista.
  • Kertoo, miten viestintäyksikön palvelut talossa tunnetaan.
  • Auttaa asioiden priorisoinnissa.
  • Ohjaa viestintäyksikön kehittämistyötä.
  • Vahvistaa viestintäyksikön ja viestinnän roolia organisaatiossa.

Arviointi sopii sekä pienille että suurille organisaatioille. Kysymyspatteristoa voidaan hyödyntää myös viestintäyksikön itsearvioinnissa.

Olemme kehittäneet yhdessä asiakkaidemme kanssa viestintäyksikön työn arviointimallin osaksi ComBaron tuoteperhettä. Tutkimuksessa arvioidaan organisaation viestintäyksikön eli pää- ja sivutoimisten viestinnän ammattilaisten (esim. viestintäjohtaja, -päällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija, viestintäkoordinaattori, viestintäassistentti) työn onnistumista ja tapaa toimia.

Combaroa on tähän mennessä menestyksellä hyödynnetty kaikilla sektoreilla – yrityksissä, julkisella sektorilla ja järjestöissä.

Pilotit ja referenssit:

Accenture, Adecco, Destia Oy, Fidenta, Genelec Oy, HAAGA-HELIA, Helsingin yliopisto/Humanistinen tiedekunta, Kilpailuvirasto, Lapin yliopisto, Metropolia, Neste Oil Oyj, Posiva Oy, Sitra, S-ryhmä, Suomen Ekonomiliitto, TAT-ryhmä, Tekes, Tietokarhu Oy, Trafi, Vaisala Oyj, Valvira, Verohallinto ja Wärtsilä Oyj

Miten tiimisi on onnistunut? Arvioi viestintäyksikön omalla mittarilla.

ComBaro-tuoteperhettä on täydennetty viestintäyksikön työn arvioinnilla. Selvitys antaa viestintäyksikölle selkeää palautetta sekä strategisen että operatiivisen työn onnistumisesta. Palvelu räätälöidään kullekin viestintäyksikölle erikseen. Pyydä tarjous.

Tarvitsetko apua just nyt? Me sparraamme lyhyelläkin varoitusajalla.

Tarjoamme asiantuntijan apua esim. viestintätiimin perustamiseen, sen toiminnan kehittämiseen, muutos-, kriisi-, talous- tai someviestintään. Pyydä tarjous, me räätälöimme sopivan apupaketin.

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone