Käytettävyys syntyy käyttökokemuksesta, kontekstista ja arvosta.

Miten varmistetaan että käyttäjä pysyy kärryllä, kun organisaatio viestii samaan aikaan monessa kanavassa, ja nekin ovat vain murto-osa käyttäjän jokapäiväisistä verkkorutiineista?

Käytettävyys sosiaalisessa mediassa | Infor

Kenelle

Käytettävyys sosiaalisessa mediassa -koulutus sopii kaikille sosiaalisen median kanavien kanssa työskenteleville. Lisäksi ohjelma toimii loistavasti jatko-opintoina MIFin (Inforin) Verkkoviestinnän koulutusohjelman tai Digitaalisen viestinnän koulutusohjelman käyneille.

Ohjelman sisältö

Käytettävyys sosiaalisessa mediassa – käyttäjäkeskeinen suunnittelu sosiaalisen median kanavien viidakossa

  • Käyttäjälähtöinen SoMe-kanavien suunnittelu
  • Selkeät viestintäkäytännöt yhteisöpalveluissa
  • Yksittäisen viestin muotoilun tärkeys eri palveluissa
  • SoMe-kanavien integraatio organisaation muuhun viestintään

Oppimismenetelmät

Keskustellaan nykypäivän haasteista, katsotaan ongelmakohtia ja hyviä ratkaisuja ja pohditaan keinoja, miten ihmisiä voi tavoittaa heille merkityksellisellä tavalla.

Hyödyt

Osallistujalla on helpompaa nähdä, miten käyttäjät kohtaavat organisaation viestinnän sosiaalisessa mediassa ja miten sen hyvällä suunnittelulla voidaan tuottaa heille arvoa.

Koulutuksessa keskitytään etenkin siihen, miten strategiset tavoitteet ja käyttäjien realiteetit saadaan kohtaamaan.

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone