Kirkasta asiakkaittesi näkymä tuotteesi/palvelusi hyötyihin. Tee käytännöllinen strategia, joka lähtee asiakkaille tuotetusta arvosta. Eikä vain asiakkaille, vaan myös heidän asiakkailleen.

Tässä digitaalisten viestintäkanavien maailmassa kilpailuetu ei enää lähde tuotteesta, se lähtee asiakashyödyistä. Voittajat kirjoittavat ne strategiaksi.

Kansainvälistä kilpailukykyä asiakaslähtöisellä strategialla | Fintra

Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä 24.–25.4.2018

Voit valita alla olevista päivistä vain toisen tai molemmat.

Menestyksekkäällä strategialla voittajaksi 24.4.2018

  • Strateginen päämäärä asiakasnäkökulmasta
    • missä liiketoiminnassa olemme ja mihin pyrimme?
  • Käytännöllinen, asiakastarpeen mukainen strategia
    • miten erilaistamme itsemme ja mitä valintoja teemme?
    • mitä teemme ja mitä emme tee?
    • mitä edustamme ja kenelle?
    • mitä se tarkoittaa minun työssäni?
  • Strateginen johtaminen ja asiakashyötyjen konteksti
    • mitä, miten, kenelle, kuka tekee ja koska, miten mitataan?
    • mitä arvoa luomme ja millä kyvykkyyksillä?
  • Strategian jalkauttaminen
  • Strategian onnistumisen mittaaminen ja seuranta
  • Strategian toteuttaminen organisaation jokaisella tasolla

Strategiatyökalut haltuun 25.4.2018

  • Miten strategiatyökalut toimivat ja mihin tilanteeseen sopivat parhaiten
  • Katsaus 7–8 työkaluun.
    • toimintaympäristön analyysityökalut
    • asiakasrajapintatyökalut (segmentti, tarjooma, hinnoittelu)
    • tuoteportfolio/divisioona portfolio työkalut
    • erilaistamistyökalut
  • Kunkin käytön harjoittelu ryhmissä

Hyödyt

  • Saat luotua strategian, jonka avulla tuotteesi/palvelusi asiakashyödyt nousevat keskiöön
  • Strategiasi toimii digiajassa, digitaalisten kanavien muuttaessa kansainvälisen myynnin luonnetta
  • Strategiasi tarjoaa ohjenuorat käytännön työlle, jolloin linjaukset on helppo omaksua
  • Osaat valita tilanteeseen ja tarpeeseen parhaiten sopivan strategiatyökalun
  • Pääset vaihtamaan ajatuksia saman tyyppisessä tilanteessa olevien henkilöiden kanssa

Hinta

2-päiväinen strategiakoulutus: 1.600 € + alv 24 %
Menestyksekäs strategia tai Strategiatyökalut erillisinä: 900 €/pv + alv 24 %

Hinta sisältää:

  • laadukkaan materiaalipaketin
  • lounaan ja taukokahvit koulutuspäivinä

Koulutuspaikka: Helsinki

Like and share with your friends:Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Kysy lisää

Heidi Leidenius
Teija Nieminen

Kouluttajat

Tomas Forsgård
  • Tomas Forsgård
  • asiantuntija, strateginen johtaminen ja strateginen myynti ja markkinointi