Social Sellingistä lisää tehoja myyntiin

Social Selling – modernisoi B2B -myyntiprosessisi | InforB2B -asiakkaan ostokäyttäytyminen on suuressa muutoksessa. Yritysten on vastattava muutokseen mukauttamalla ja modernisoimalla omia myyntiprosessejaan ja myyjien tapaa tehdä työtä. On oltava läsnä auttamassa siellä, missä asiakkaatkin ovat.

Sosiaalisen myynnin tavoitteena on rakentaa luottamusta asiakkaaseen ja auttaa asiakasta ostamaan. Modernit työkalut, sosiaalisen median kanavat (LinkedIn & Twitter) sekä sisältömarkkinointi toimivat tukena myyntiprosessin muutoksessa.

Kenelle?

Digiajan myyntikoulutus on tarkoitettu B2B-yrityksille, esimerkiksi seuraaville avainryhmille:

  • myyntijohto
  • myyntipäälliköt
  • myynnin kehittäjät
  • markkinointijohto
  • markkinointipäälliköt
  • asiantuntijat
  • kaikki yrityksen osastot, jotka toimivat asiakasrajapinnassa ja/tai myynti on osa työnkuvaa

Koulutuksessa sisältöjä:

  • Miksi ja mihin sosiaalista myyntiä tarvitaan?
  • Case-esimerkkejä onnistuneesta Social Selling -toimintamallista
  • Omien some-profiilien hiominen
  • Sisältöjen hyödyntäminen vuoropuhelussa
  • Työkalut helpottamaan myyntityötä
  • Henkilökohtaisen vaikuttamissuunnitelman rakentaminen

Socia Selling -koulutus sisältää sekä teoriaa että käytännön harjoituksia.

Hyödyt:

Koulutukseen osallistuvalle työntekijälle:

  • Oman, henkilökohtaisen asiantuntijabrändin vahvistuminen
  • Verkostoituminen: uudet asiakkaat, liiketoimintaideat, hiljaiset signaalit
  • Myynnin kasvattaminen pidemmällä ajanjaksolla
  • Oman osaamisen vahvistaminen sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin saralla

Koulutuksen tilaavalle yritykselle:

  • Yrityksen brändin tunnettuuden parantaminen
  • Yrityksen brändi- ja työantajamielikuvan kehittyminen
  • Liikevaihdon kasvattaminen
Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone