Some-strategiat ja työntekijälähettiläät esimiehen näkökulmasta. Koulutuksessa esitellään hyviä käytäntöjä best practice -tyyppisesti ja  pohditaan, miten esimiesten pitäisi olla tietoisia ja läsnä eri some-palveluissa edistääkseen yrityksen tarpeita ja toisaalta toimia esimerkkinä työntekijöille.

Kenelle

Koulutus on suunnattu esimiehille ja yritysjohdolle sekä muissa yrityksen vastuullisissa tehtävissä toimiville.

Sosiaalinen media johtamisen välineenä -koulutuksen voit ottaa osaksi Matkalla huippuesimieheksi – Syvennä esimiestaitojasi -kokonaisuutta. Lue lisää tästä.

Sisällöt

Koulutuksen aiheina mm.

  • some-strategiat markkinoinnin, viestinnän ja rekrytoinnin näkökulmista
  • sisäiset ja ulkoiset some-palvelut
  • sosiaalisen median ohjeistukset
  • kuinka henkilöstö ja asiakas osallistetaan tuotekehitykseen, markkinatutkimukseen ja/tai yrityksen toiminnan muuhun edistämiseen.

Oppimismenetelmät ja materiaalivaatimukset

Koulutus sisältää tietoiskuja, case-esimerkkejä ja keskustelua. Koulutettavat saavat koulutusmateriaalin itselleen koulutuksen jälkeen.

Hyödyt ja tavoitteet

Osallistuja saa

  • päivityksen tämän hetken tärkeimmistä some-palveluista
  • ideoita siitä, miten itse voi esimiehenä tai yritysjohtajana hyödyntää somea ja ohjata sen käyttöä omassa organisaatiossa
  • parhaita käytäntöjä asiakkaiden ja henkilöstön osallistamiseen somessa

 

kysy_lisaa

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Kysy lisää

Pirjo Jääskeläinen

Kouluttajat

Tom Laine
  • Tom Laine
  • Suomen kokenein kouluttaja rekrytoinneista/työnhausta somessa.