Vaikuttava viestintä

Johda tunteita asiakasviestinnässä

Toteutamme koulutuksemme paikan päällä tai etänä tilanteen mukaan! Viestinnällä voit vaikuttaa positiivisesti asiakkaittesi tunteisiin ja käyttäytymiseen. Tämä pätee luonnollisesti B2C, mutta myös B2B toimialoihin. Toimialasta riippumatta työyhteisön sisälläkin tunteet huomioiva viestintä tuo etuja. Tästä työpajatyyppisestä valmennuksesta saat käytännön työkalut organisaatiosi tunnekokemuksen kehittämiseen viestinnän keinoin.

 

Lisää vaikuttavuutta asiakasviestintään – johda tunteita viestinnällä

Tunteiden ymmärtäminen ja niihin vaikuttaminen on noussut viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa – myös järki-ihmisten. Tunnekokemuksen on todettu vaikuttavan ratkaisevasti asiakkaiden sitoutumiseen ja asiakkuuden arvoon – myös sellaisissa organisaatioissa, joiden tuote on tieto (esim. yhdistykset) tai jotka toimivat B to B.

Kenelle valmennus on tarkoitettu

Valmennus sopii sinulle, joka tunnistat tunteiden merkityksen, mutta kaipaat konkreettisia työkaluja tunneälykkääseen asiakasviestintään ja työyhteisöviestintään.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:

  • viestinnästä vastaava tai sitä toteuttava viestinnän asiantuntija
  • myynnistä tai asiakaspalvelusta vastaava henkilö
  • sisällöntuottaja

Valmennuksen sisältö

  • Miten viestinnällä vaikutetaan positiivisesti tunteisiin ja käyttäytymiseen? Mitä tunnetutkimus tästä kertoo?
  • Millaisia tunteita asiakasviestinnän pitäisi herättää? 
  • Miten tunteet huomioiva viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen? Miten sitä voi kehittää? 
  • Paljon esimerkkejä, vinkkejä ja työkaluja tunneälykkääseen viestintään

Valmennus toteutetaan työpajatyyppisesti, jolloin pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä. Kokonaisuus räätälöidään osallistujien taustat ja tarpeet huomioiden.

Hyödyt ja tavoitteet

  • Löydät uudenlaisia työkaluja tukea johtoa ja omaa organisaatiotasi tavoitteiden saavuttamisessa
  • Saat tukea ja oivalluttavia näkökulmia tunnejohtamiseen omassa organisaatiossasi
  • Opit suunnittelemaan ja toteuttamaan ihmislähtöisempää viestintää
  • Pääset jo valmennuspäivän aikana kokeilemaan ja soveltamaan ajatuksia käytännön kehittämishankkeeseen
  • Saat suoraan omaan työhön vietäviä työkaluja osallistujien tarpeeseen muokattavasta kokonaisuudesta
  • Pääset ensimmäisten joukossa syventymään tunnetutkimuksen hyödyntämiseen viestinnässä

Hinta 790 € (+ alv 24%)

Osallistumismaksu 790 € (+ alv. 24 %) sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!