Vaikuttava viestintä

Johda tunteita asiakasviestinnässä

Viestinnällä vaikutetaan positiivisesti asiakkaiden tunteisiin ja käyttäytymiseen. Tästä työpajatyyppisestä valmennuksesta saat käytännön työkalut organisaatiosi tunnekokemuksen kehittämiseen viestinnän keinoin.

 

Lisää vaikuttavuutta asiakasviestintään – johda tunteita viestinnällä

Tunteiden ymmärtäminen ja niihin vaikuttaminen on noussut viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa – myös järki-ihmisten. Tunnekokemuksen on todettu vaikuttavan ratkaisevasti asiakkaiden sitoutumiseen ja asiakkuuden arvoon – myös sellaisissa organisaatioissa, joiden tuote on tieto (esim. yhdistykset) tai jotka toimivat B to B.

Kenelle valmennus on tarkoitettu

Valmennus sopii sinulle, joka tunnistat tunteiden merkityksen, mutta kaipaat konkreettisia työkaluja tunneälykkääseen asiakasviestintään ja työyhteisöviestintään.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:

  • viestinnästä vastaava tai sitä toteuttava viestinnän asiantuntija
  • myynnistä tai asiakaspalvelusta vastaava henkilö
  • sisällöntuottaja

Valmennuksen sisältö

  • Miten viestinnällä vaikutetaan positiivisesti tunteisiin ja käyttäytymiseen? Mitä tunnetutkimus tästä kertoo?
  • Millaisia tunteita asiakasviestinnän pitäisi herättää? 
  • Miten tunteet huomioiva viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen? Miten sitä voi kehittää? 
  • Paljon esimerkkejä, vinkkejä ja työkaluja tunneälykkääseen viestintään

Valmennus toteutetaan työpajatyyppisesti, jolloin pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä. Kokonaisuus räätälöidään osallistujien taustat ja tarpeet huomioiden.

Hyödyt ja tavoitteet

  • Löydät uudenlaisia työkaluja tukea johtoa ja omaa organisaatiotasi tavoitteiden saavuttamisessa
  • Saat tukea ja oivalluttavia näkökulmia tunnejohtamiseen omassa organisaatiossasi
  • Opit suunnittelemaan ja toteuttamaan ihmislähtöisempää viestintää
  • Pääset jo valmennuspäivän aikana kokeilemaan ja soveltamaan ajatuksia käytännön kehittämishankkeeseen
  • Saat suoraan omaan työhön vietäviä työkaluja osallistujien tarpeeseen muokattavasta kokonaisuudesta
  • Pääset ensimmäisten joukossa syventymään tunnetutkimuksen hyödyntämiseen viestinnässä

Hinta 790 € (+ alv 24%)

Osallistumismaksu 790 € (+ alv. 24 %) sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lounaat ja taukotarjoilut.

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!