
Osallistu paikan päällä tai etäyhteydellä! Miten pelkistää talouden lukemat ja näkymät kiinnostavaan ja puhuttelevaan muotoon? Miten välttää talousviestinnän sudenkuopat ja omaksua parhaat käytännöt?
Osallistu paikan päällä tai etäyhteydellä! Miten pelkistää talouden lukemat ja näkymät kiinnostavaan ja puhuttelevaan muotoon? Miten välttää talousviestinnän sudenkuopat ja omaksua parhaat käytännöt?
Talousviestintä on erottamaton osa kaikkien yritysten ja yhteisöjen toimintaa. Osallistu päivään, joka antaa yleiskuvan talousviestinnästä ulkoisen viestinnän ja talousraportoinnin, sisäisen viestinnän sekä sijoittajasuhteiden näkökulmasta!
Koulutus on tarkoitettu kaikille viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat oppia talous- ja sijoittajaviestinnän perusteet sekä saada uusia ideoita talousviestintään. Koulutus soveltuu hyvin myös viestinnästä kiinnostuneille taloushallinnon ammattilaisille.
Talousviestintä kertoo, miten organisaatio on onnistunut strategiansa toteutuksessa. Koulutuksessa syvennytään talousviestintään ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien näkökulmasta. Päivä tarjoaa myös katsauksen sijoittajasuhteisiin ja sijoittajaviestinnän perusteisiin.
1) Miten talousviestintä palvelee ulkoisia sidosryhmiä?
2) Millainen talousviestintä puhuttelee sisäisiä sidosryhmiä?
3) Hyvän sijoittajaviestinnän resepti
Päivän teemaa käsitellään tietoiskujen, keskustelujen ja pienryhmissä työskentelyn kautta. Päivän kouluttajana toimii talous- ja IR-viestinnän asiantuntija Maija Harsu.
Päivää täydentää ajankohtainen sijoittajaviestinnän case-puheenvuoro. Casepuheenvuoroja ovat vuosina 2018–2020 pitäneet mm. sijoittajasuhde-, viestintä- ja markkinointijohtaja Joséphine Mickwitz Glaston Oyj Abp:sta sekä viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Päivi Antola Amer Sports Oyj:stä.
Talousviestintä-koulutus on osa suosittua Viestintäpäällikön koulutusohjelmaa (VPK). Tutustu VPK:n ohjelmaan tarkemmin >>
Hinta 790 € (+ alv 24%)
Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?