
Remote – osallistu etäyhteydellä! Ohjelma antaa osallistujalle konkreettisia työvälineitä ja keinoja johtaa asiakaskeskeisesti arvopohjaista myyntiä, organisaatiota ja arvolähtöisesti toimivia myyjiä.
Remote – osallistu etäyhteydellä! Ohjelma antaa osallistujalle konkreettisia työvälineitä ja keinoja johtaa asiakaskeskeisesti arvopohjaista myyntiä, organisaatiota ja arvolähtöisesti toimivia myyjiä.
Koko yrityksen olemassaolon oikeutus perustuu siihen, miten hyvin se saa myytyä tarjoomansa asiakkailleen, joten sillä mitä yritys myy ja miten se sen myy, on ratkaisevan suuri merkitys.
Myynnin johtamisen tavoitteena tulee olla positiivisten vaikutusten ankkurointi asiakkaan mieleen ja sydämeen. Se edellyttää myyntiin uudenlaista, toiminnallista arvo-otetta, jonka asiakas kokee asioidessaan organisaation kanssa. Organisaatiolta se edellyttää myynnin johtamisen ja toteuttamisen terävöitystä niin strategisella kuin operatiivisella tasolla sekä myyjien toiminnassa ja tekemisessä.
Kohderyhmä
Liiketoiminnan kehittämisestä vastaavat asiantuntijat, johtoryhmän jäsenet, myyntijohtajat ja myyntipäälliköt ja myynnin johto- ja esimies- sekä kehittämistehtäviin tähtäävät Key Account Managerit (KAM) ja myyjät.
Sisältö
JAKSO I: UUSI NÄKYMÄ (Myynnin strateginen johtaminen), 2pv
JAKSO II: UUSI TAPA (Myynnin operatiivinen johtaminen), 1pv
JAKSO III: UUDET TAIDOT (Myyjien suorituskyvyn parantaminen), 1pv
Valmennuksen avulla kehität omaa ja organisaatiosi osaamista, niin että
Hinta 5395 € (+ alv 24%)
Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?