
Haluaisitko siivittää organisaatiosi innovointia ja luoda työhösi kehittämismyönteisen ilmapiirin? Jatkuva muutos edellyttää osallistamista, motivointia ja innostuksen johtamista. Näin toimimalla edistetään yrityksen menestystä, henkilöstön tyytyväisyyttä, jaksamista sekä parannetaan asiakkaiden kokemusta. Tavoitteena voi olla esimerkiksi tiimirakenteiden kehittäminen, yhteistyön lisääminen yli yksikkörajojen, tiedonkulun parantaminen tai innovaattoritoiminnan lisääminen.
Koulutuksessamme osallistujana kehität organisaatiosi toimintatapoja ja prosesseja samalla osallistaen henkilöstöä kehittämiseen - asiakasta ymmärtäen, kustannustehokkaasti, ketterästi ja laadukkaasti. Koulutuksessa työvälineinä yhdistetään leanin ja palvelumuotoilun parhaat puolet ja opittavilla menetelmillä otetaan jatkuvan parantamisen kulttuuria käytäntöön. Jo pienilläkin kehittämisteoilla voi saada aikaan isoja parannuksia!