Asiantuntijatyön kehittäminen, Henkilöstöjohtaminen koulutus
5 askelta menestyvään palvelukulttuuriin

- Etusivu
- Webinaarit
- Asiantuntijatyön kehittäminen
- Henkilöstöjohtaminen koulutus
- 5 askelta menestyvään palvelukulttuuriin
Palvelukulttuuri menestystekijänä – oivalluksia ja käytännön vinkkejä
Menestyvä palvelukulttuuri ei synny sattumalta – se rakentuu pitkäjänteisellä työllä, avoimuudella muutokselle ja johdon sekä henkilöstön sitoutumisella yhteiseen tavoitteeseen: tarjota poikkeuksellista palvelua.
Miten luoda vahva ja menestyvä palvelukulttuuri? Tässä viisi keskeistä askelta:
- Osallista
- Kuuntele asiakasta
- Kuuntele henkilöstöä ja anna vaikuttaa
- Kirkasta strategia
- Varmista jatkuva oppiminen
Haluatko syventyä aiheeseen? Tule kuulemaan asiantuntijamme Jalmari Eklundin näkemyksiä menestyvän palvelukulttuurin kehittämisestä maksuttomassa webinaarissamme!
Webinaarin ajankohta: maanantai 3.3.2025 klo 11.00-11.45. Webinaari on maksuton.
Webinaarin asiantuntija
Jalmari Eklundilla on yli 25 vuoden monipuolinen kokemus asiakasrajapinnasta palvelun toteuttajana, palveluiden kehittäjänä, palveluorganisaation johtajana sekä yrittäjänä.
Jalmarin työote on käytännön kokemuksista syntyvää, dialogista ja positiivisella tavalla innostava. Jalmari istuttaa asiakkaan silmälasit syvälle valmennettavien arkeen ja etenee määrätietoisella askelmallilla kohti osallistujien todellista työnkehittämisen tarvetta.