Monen menestyneen yrityksen taustalla on tänä päivänä asiakasymmärrys. Asiakkaiden tunteminen ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen tarjoaa hyvät edellytykset hinnoitella tuotteen tai palvelun hinta mahdollisimman lähelle sitä, mitä asiakas on siitä valmis maksamaan.
Arvoperusteinen hinnoittelu -koulutuksessa käydään läpi arvoperusteisen hinnoittelun periaatteet ja hinnoittelustrategiat sopivimman hinnoittelumallin valitsemiseksi. Tämän lisäksi syvennytään arvoperusteisen hinnoittelun työkaluihin ja myynnillisiin keinoihin. Opit, kuinka onnistua hinnoittelussa ja lisäarvon tuottamisessa asiakkaalle. Lisäksi kuulet käytännön vinkkejä ja tosielämän esimerkkejä arvoperusteisen hinnoittelun käyttöönottamiseksi. Saat myös apua kannattavuuden kehittämiseen.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat kehittää organisaationsa kannattavuutta hinnoittelun avulla. Voit työskennellä esimerkiksi talouden, myynnin tai tuotekehityksen parissa.
SAA
Uusia työkaluja hinnoittelun arvoperusteisen myynnin kehittämiseen ja johtamiseen.
OPI
Eri toimialojen ja palvelumallien hinnoittelun esimerkeistä.
KUULE
Viimeisin tieto hinnoittelun trendeistä – esimerkiksi verkkokaupassa.
VERKOSTOIDU
Muiden kannattavuuden kehittämisen parissa työskentelevien kanssa.
Hinnoittelun ja kannattavan liiketoiminnan kehittäjä
Emma on kokenut kasvun ja kannattavuuden kehittäjä ja konsultti. Emmalla on 5 vuoden kokemus hinnoittelusta, kaupallisesta kehittämisestä, tiedolla johtamisesta sekä strategia- ja transformaatiohankkeiden eteenpäin viemisestä.
Kannattavan liiketoiminnan kehittäjä ja hinnoittelun uudistaja
Olli on data- ja prosessikeskeinen liiketoiminnan kehittäjä, jonka keskeistä osaamisalaa on kaupallinen kehittäminen, strategia- ja kehittämishankkeiden edistäminen sekä datavetoisen päätöksenteon kulttuurin juurruttaminen.
6.5.2025 | Henkilöstöjohtaminen koulutus | JohtamiskoulutusHybridi- ja etätyön pelisäännöillä kehität työn sujuvuutta, tuet psykologista turvallisuutta ja toiminnan vaikuttavuutta.
Miten varmistaa avainhenkilöiden kyky esiintyä varmasti eri medioissa? Media- ja kriisiviestintäosaamiseen voi hyvin ottaa riskinäkökulman. Jos osaamista puuttuu, voi sillä...
Yhteistyö on menestyksen avain, yhteinen aika arvokasta ja uusien tutkimustulosten mukaan introverteimmätkin ihmiset saavat positiivisia vaikutuksia yhdessä vietetystä ajasta. Jospa...
NIS2-direktiivi (Network and Information Systems Directive) on EU:n laajuinen kyberturvallisuutta koskeva lainsäädäntö, jonka tavoitteena on yhtenäistää ja parantaa EU:n kyberturvallisuuden...