Yleiset

Digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun osaaja – RekryKoulutus

Julkaistu 28.05.2021
Digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun osaaja

RekryKoulutusta tarvitaan silloin, kun työnantajalla on tarve rekrytoida uusia työntekijöitä, mutta sopivia hakijoita ei löydy tai hakijoiden osaamisessa on vielä kehitettävää.

Koulutuskustannukset jaetaan työnantajayrityksen ja työ- ja elinkeinohallinnon kesken 30/70 %. Koulutusohjelman kokonaiskesto on 62 päivää, noin 3 kuukautta. Ohjelmaan kuuluu 19 päivää koulutusta ja 43 päivää yritystyöskentelyä.

Esittelemme teille antamienne kriteereiden perusteella potentiaalisia uusia resursseja, joista voitte valita teille sopivimmat henkilöt.

Hyödyt yritykselle

  • Kustannustehokas rekrytointikanava.
  • Uudenmaan ELY-keskus maksaa 70 % kustannuksista.
  • Varmistat kannattavan rekrytoinnin oikeilla henkilövalinnoilla. Henkilöt työskentelevät yrityksessä 43 päivää, jolloin teillä on mahdollisuus tutustua uusiin potentiaalisiin resursseihin ja vasta ohjelman loppupuolella tehdä päätös rekrytoinnista.

Esimerkkejä koulutuspäivien sisällöistä

  • Digiajan myyntikoulutus
  • Asiakkuuksien johtaminen ja hoitomallit
  • Ratkaisumyynnin työkalut käyttöön
  • (soveltuvuuden ja luontaisten ominaisuuksien mittaaminen)
  • Digitaalinen markkinointi ja Sosiaalinen media
  • Digitaalisen markkinoinnin työkalut
  • Vaikuttavan sisällön luominen sosiaaliseen mediaan
  • Yritystalous ja työlainsäädäntö

Kustannukset yritykselle

Yrityksen kustannus on 2 697e + alv 25,5 %/henkilö. Yritys ei maksa palkka- tai työnantajakuluja koulutuksen ajalta (n. 3 kk).

Lataa RekryKoulutuksen PDF-esite tästä!

Voimme järjestää yrityksellenne myös oman yrityskohtaisen RekryKoulutuksen, jos tarve on vähintään 10 uudelle resurssille. Pyydä meiltä tästä lisätietoja!

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa