Henkilöstöjohtaminen koulutus

Työyhteisösovittelu – ongelmia vai ratkaisuja

Julkaistu 26.08.2020
webinaari

Katso webinaaritallenne:

 

Lataa esitysmateriaali tästä

Sovittelulle on tarvetta, kun organisaatio on luiskahtanut pois perustehtävästään, työrauha on mennyt, asiat käsitellään klikeissä, ihmiset eivät kykene keskustelemaan ristiriidoista ja kun omin voimin ei enää selvitä eteenpäin.

Mitä työyhteisösovittelu on ja millaisiin tilanteisiin se sopii ja millaisiin taas ei?

Milloin kannattaa kutsua ulkopuolinen sovittelija apuun ja milloin selviää omin voimin? Entä millaista osaamista ja millaisia taitoja sovittelija tarvitsee?

Voisiko konflikteja jotenkin ennaltaehkäistä? Onko jotain mitä voisi tehdä erityisesti nyt korona-aikana?

 

Webinaarin asiantuntijoina Taina Uimonen, työyhteisösovittelija, ratkaisukeskeinen työnohjaaja ja viestintävalmentaja sekä Saara Remes, käyttäytymistieteilijä (KM), työyhteisösovittelija, psykoterapeutti ja valmentaja.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa