Valmennuksella lisäät organisaatiosi palvelun laatua: Miten viestitte jämäkästi ja samalla asiakaslähtöisesti? Miten toimitte ratkaisukeskeisesti haastavissa asiakastilanteissa? Yhteisillä toimintatavoilla pidennätte asiakassuhteita ja rakennatte mainetta!
Asiakasviestintä
Onnistunut asiakasviestintä on monikanavaista ja se kuuluu koko organisaatiolle.
Asiakaslähtöinen työskentelyote
Vastuun ottaminen asiakastilanteissa
Kysymyksiin ja vaatimuksiin vastaaminen
Tunteiden ja asenteiden merkitys
Yksilöllisen palvelumielikuvan luominen
Jämäkkyys haastavissa tilanteissa
Reklamaatiosta yhteistyöhön
Jälkihoito ja asiakassuhteen hoitaminen
Valmennuksessa voidaan rakentaa yhteisiä pelisääntöjä ja harjoitella oikeita asiakastilanteita. Voimme myös tehdä esimerkiksi mystery shopping –testejä ennen ja jälkeen valmennuksen.