Skills for experts, Process development

Google Analytics 4 -mahdollisuudet haltuun

27.8.2025 | Etäkoulutus

Hallitse uusi versio tehokkaasti.

Tutustu, vertaile, kerää ostoja ja liidejä. Google Analytics 4 on uusin versio suositusta analytiikkatyökalusta. Tässä koulutuksessa opit päivän aikana, mitä GA4 on ja miten sitä käytetään tehokkaasti.

Lue lisääOhjelma

Hallitse uusi versio tehokkaasti.

Tutustu, vertaile, kerää ostoja ja liidejä. Google Analytics 4 on uusin versio suositusta analytiikkatyökalusta. Tässä koulutuksessa opit päivän aikana, mitä GA4 on ja miten sitä käytetään tehokkaasti.

Google Analytics 4 -koulutuksessa opit hyödyntämään GA4:ää perusteista alkaen, tutustut nelosversion tuomiin muutoksiin ja termistöön. Päivän aikana pääset harjoittelemaan GA4:n ohjattua käyttöä omalla tililläsi tai GA4-Demotilin avulla, oppien tehokasta raporttien käyttöä, segmentointia, oman raportoinnin rakentamista ja paljon muuta.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii sivuston, verkkokaupan tai markkinoinnin mittausta tekevälle, kuten markkinoinnin asiantuntijalle, markkinointipäällikölle, verkkokauppiaalle, yrittäjälle tai analytiikan käyttäjälle.

Aiempaa kokemusta Google Analyticsin versioista ei tarvita. Koulutuksessa käydään läpi kaikki tarvittavat tiedot aloittelijoille ja aiemman Analytics-version käyttäjille.

Selvitäthän etukäteen kirjautumistiedot yrityksen Google Analytics -tilille tai vaihtoehtoisesti kirjaudu Google Analyticsin demo-tilille: https://support.google.com/analytics/answer/6367342?hl=fi

Ohjelma

  • Mikä on Google Analytics 4
  • Miksi Analytics on tärkeä jokaiselle yritykselle
  • Miten GA4 asennetaan
  • Miten GA4 on erilainen verrattuna aiempaan versioon
  • GA4 yhdessä muiden Google-työkalujen kanssa
  • Tärkeimmät analytiikan termit
  • Tapahtumaseurannan perusteet
  • Konversioiden perusteet
  • Verkkokaupan mittaamisen perusteet
  • Kampanjoiden mittaamisen perusteet
  • Näin käytät raportteja oikein
  • Näin selvität yleisimmät kysymykset:
    • Mistä ja miten kävijöitä saadaan?
    • Mitä sivustolla tehtiin ja luettiin?
    • Miten kampanjat toimivat?
    • Miten verkkokauppa toimii?
  • Segmentoinnin tekeminen
  • Tapahtumien ja konversioiden tutkiminen
  • Custom raportit / kartoitukset
  • Omat tapahtumat ja -dimensiot
  • Järjestelmänvalvonta

Kouluttaja

Santeri Kallio

Kokenut liiketoiminnan kehittäjä, data-analyytikko, Reaktor

Santeri Kallio on auttanut kaikenkokoisia yrityksiä mittaamaan oikeita asioita ja näin saamaan parempaa myyntiä ja nettinäkyvyyttä. Santeri työskentelee Reaktorilla data-analyytikkona tehden mittausta Suomen vaativimpiin sivusto-, verkkokauppa- ja sovellusprojekteihin.

Hinta 890 € (+ alv 25,5 %)

Koulutuskortilla maksettaessa 1 koulutuskorttipäivää.

Contact Us

Follow us on Social Media