Suomessa tehdään huipputuotteita, mutta ne eivät menesty ansioidensa mukaisesti.
Vapaudu teknologia-ajattelusta ja kirkasta hyödyt ominaisuuksien alta. Tee asiakaslähtöinen strategia.
Miksi Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä?
Kirkasta asiakkaittesi näkymä tuotteesi/palvelusi hyötyihin. Tee käytännöllinen strategia, joka lähtee asiakkaille tuotetusta arvosta. Eikä vain asiakkaille, vaan myös heidän asiakkailleen.
Tässä digitaalisten viestintäkanavien maailmassa kilpailuetu ei enää lähde tuotteesta, se lähtee asiakashyödyistä. Voittajat kirjoittavat ne strategiaksi.
Menestyksekkäällä strategialla voittajaksi, 1 pv
Strateginen päämäärä asiakasnäkökulmasta
missä liiketoiminnassa olemme ja mihin pyrimme?
Käytännöllinen, asiakastarpeen mukainen strategia
miten erilaistamme itsemme ja mitä valintoja teemme?
mitä teemme ja mitä emme tee?
mitä edustamme ja kenelle?
mitä se tarkoittaa minun työssäni?
Strateginen johtaminen ja asiakashyötyjen konteksti
mitä, miten, kenelle, kuka tekee ja koska, miten mitataan?
mitä arvoa luomme ja millä kyvykkyyksillä?
Strategian jalkauttaminen
Strategian onnistumisen mittaaminen ja seuranta
Strategian toteuttaminen organisaation jokaisella tasolla
Strategiatyökalut haltuun, 1 pv
Miten strategiatyökalut toimivat ja mihin tilanteeseen sopivat parhaiten
Remote | International businessThis training eases your daily work with your Asian business and cooperation partners. The training increases your understanding of an...