Skills for experts, People and Processes, Leadership training, Process development

Palvelukulttuuri menestystekijänä

palvelukulttuuri menestystekijänä

Paras tapa lähteä kehittämään asiakaslähtöistä toimintakulttuuria eli palvelukulttuuria on osallistaa kaikki asiakaspalvelussa, tukitoiminnoissa ja lähijohtamisessa toimivat ihmiset mukaan kehittään sekä omaa että yhteistä työtä. Palvelukulttuurin kehittäminen alkaa aina sisäisen palvelun parantamisesta.

Kohderyhmä

Palveluiden johtajat, liiketoimintajohtajat, palveluiden kehittäjät, asiakaspalveluhenkilöstö ja HR-ammattilaiset 

Hinta 890 € (+ alv 25,5 %)

Koulutuspäivän hinta sisältää materiaalit ja tarjoilut lähikoulutuksessa.
Koulutuskortilla maksettaessa 1 koulutuskorttipäivä.

Choose training

Contact Us

Follow us on Social Media