Inforin tekoälykoulutuksessa opit tehostamaan ja ketteröittämään työtäsi tekoälyn avulla.
Onko organisaatiossanne tarve tekoälykoulutukselle tai -valmennukselle? Infor ja Management Institute of Finland tarjoavat tekoälykoulutuksia ja -valmennuksia mm. seuraavista aiheista:
Tekoäly viestinnässä ja viestintäammattilaisen työssä
Fokus: Miten viestintätiimi säästää aikaa hyödyntämällä tekoälyä ketterästi sisältöjen tuottamisessa? Mihin kaikkeen viestintätiimi voi tekoälyä käyttää? Kuinka varmistutaan sisällön laadusta? Tekoälyn käyttöön liittyvät eettiset kysymykset.
AI-tekstityökalut sisällöntuottamisessa
Fokus: Kuinka hyödynnät tehokkaasti AI-tekstityökaluja, kuten ChatGPT:tä, sisältöjen tuottamisessa ja jalostamisessa.
Fotorealististen kuvien luominen tekoälyn avulla
Fokus: Kuinka tuotat ketterästi laadukkaita ja fotorealistisia kuvia viestinnän ja markkinoinnin käyttöön AI-kuvatyökalujen avulla? Kuinka hyödynnät AI-työkaluja yrityksen/organisaation omien kuvien jatkojalostamisessa erilaisiin julkaisuihin?
Tekoäly ja immateriaalioikeudet (IPR)
Fokus: Mitä juridisia näkökulmia tekoälyn avulla tuotettujen aineistojen hyödyntämiseen liittyy? Kuka omistaa oikeudet tekoälyn avulla tuotettuun aineistoon?
ChatGPT asiantuntijatyössä
Fokus: Millaisia mahdollisuuksia ChatGPT tarjoaa asiantuntijatyön tehostamiseen? Miten hyödynnät ChatGPT:tä taitavasti asiantuntijatyöhösi liittyvien tekstien tuottamisessa?
Tekoäly johtamistyössä ja liiketoiminnan kehittämisessä
Fokus: Kuinka käytät tekoälyä apuna johtajan erilaisissa tehtävissä: päivittäisjohtamisessa, haastavien tilanteiden ratkaisussa, päätöksenteossa sekä liiketoiminnan kehittämisessä?
Johtoryhmän tekoälyvalmennus
Fokus: Mitä tekoälyssä tapahtuu juuri nyt? Miten tekoäly muuttaa työelämää? Mitä mahdollisuuksia tekoäly tarjoaa tehokkuuden ja innovaation lisäämisessä? Millaisiin uhkiin, ilmiöihin ja eettisiin kysymyksiin yrityksissä ja organisaatioissa tulisi valmistautua?
25.9.2025 | Helsinki | Leadership trainingSelkeät raamit, käytännön esimerkit ja työkalut tekoälyn hyödyntämiseen päätöksenteossa, kilpailukyvyn kehittämisessä ja asiakaskokemuksen muovaamisessa.
25.9.2025 | Helsinki | Skills for expertsKonkreettisia työkaluja odotusten kartoittamiseen, rehelliseen lupauskulttuuriin ja ennakoivaan viestintään – onnistu projekteissa ja solmi pitkäaikaisia asiakassuhteita.
8.10.2025 | Espoo | People and Processes | Leadership trainingKäytännön keinoja ja ideoita osaamisen uudelleensuuntaamiseen sekä reskilling-strategioiden yhdistämiseen liiketoiminnan tavoitteisiin.