Selkeät raamit, käytännön esimerkit ja työkalut tekoälyn hyödyntämiseen päätöksenteossa, kilpailukyvyn kehittämisessä ja asiakaskokemuksen muovaamisessa.
Tietotyön ja johtamisen muutos tekoälyn aikakaudella
Tekoäly on nousemassa keskeiseksi työkaluksi organisaatioiden strategisessa johtamisessa – eikä tämä muutos ole ainakaan hidastumassa. Teknologian kehittyessä huimaa vauhtia, tekoälyn merkitys päätöksenteossa, kilpailukyvyn kehittämisessä ja asiakaskokemuksen muovaamisessa korostuu.
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu strategista kehittämistä tekeville asiantuntijoille ja päättäjille, jotka edustavat keskijohtoa tai ylintä johtoa. Erityisen hyödyllinen se on henkilöille, jotka työskentelevät liiketoimintajohdon, kehittämisen, digitalisaation tai tietohallinnon parissa. Esimerkiksi liiketoimintajohtajat, kehityspäälliköt, digijohtajat, IT-asiantuntijat, controllerit, myynnin ja markkinoinnin johto- ja päällikkötaso sekä HR-ammattilaiset saavat koulutuksesta konkreettista hyötyä.
Lisätietoa osallistujille
Osallistujan ei tarvitse hallita tekoälyn perusteita – tärkeintä on kiinnostus kehittää organisaation toimintaa. Teknistä taustaa ei vaadita, mutta oma kannettava tietokone mobiiliverkkovalmiudella on suositeltavaa ottaa mukaan työpajaosuuksia ja pilvipohjaisten tekoälypalveluiden kokeiluversioiden käyttöä varten. Osallistujille lähetetään kevyt ennakkotehtävä, joka auttaa orientoitumaan päivän teemoihin.
Monilla organisaatioilla ei vielä ole selkeää suuntaa tekoälyn hyödyntämiseksi. Tämä koulutus tarjoaa selkeät raamit, käytännön esimerkit ja työkaluja siihen, miten tekoäly saadaan aidosti osaksi liiketoiminnan strategista kehittämistä.
Hyödyt
1. Opit, miten tekoäly nivoutuu osaksi organisaatiosi liiketoiminnan strategiaa.
2. Saat konkreettisia työkaluja ja vinkkejä tekoälyn hyödyntämiseen johtamistyössä.
3. Ymmärrät, mitä vastuullinen ja eettinen tekoälyn käyttö vaatii.
4. Innostut – ja innostat – tekoälyn hyödyntämiseen organisaatiossasi.
5. Saat varmuutta tekoälyyn liittyvän muutoksen johtamiseen.
Samuli on työskennellyt erityisesti B2B-organisaatioiden digistrategioiden parissa, start-upeista pörssiyhtiöihin ja kansainvälisesti toimiviin valmistajiin. Hänen tavoitteenaan on tehdä digistrategiasta ymmärrettävä ja konkreettinen työkalu, joka vie organisaatioita kohti toivottuja tuloksia.
25.9.2025 | Helsinki | Leadership trainingSelkeät raamit, käytännön esimerkit ja työkalut tekoälyn hyödyntämiseen päätöksenteossa, kilpailukyvyn kehittämisessä ja asiakaskokemuksen muovaamisessa.
8.10.2025 | Espoo | People and Processes | Leadership trainingKäytännön keinoja ja ideoita osaamisen uudelleensuuntaamiseen sekä reskilling-strategioiden yhdistämiseen liiketoiminnan tavoitteisiin.
4.9.2025 | Espoo | Skills for experts | Leadership trainingTehosta tuottavuutta ja palvelun laatua – yhdessä oivalluksia ja vaikuttavuutta.Haluatko varmistaa, että kehität toimintaasi oikeaan suuntaan ja vältät osaoptimoinnin sudenkuopat?...