Asiantuntijatyön kehittäminen, Viestintäkoulutus

Onnistu tapahtuman markkinoinnissa

4.-5.6.2025 | Hybridikoulutus: Keilaranta 1, Espoo & Etätoteutus

Mitä jos alan nro 1 tapahtuma löytyisi teiltä?
Pandemian jälkeen ihmiset suorastaan janoavat kohtaamisia, niin fyysisessä ympäristössä kuin virtuaalisesti. Tapahtumien tekijöiden kannattaa olla nyt hereillä – on aika luoda elämyksiä.

Lue lisääOhjelma

Mitä jos alan nro 1 tapahtuma löytyisi teiltä?

Pandemian jälkeen ihmiset suorastaan janoavat kohtaamisia, niin fyysisessä ympäristössä kuin virtuaalisesti. Tapahtumien tekijöiden kannattaa olla nyt hereillä – on aika luoda elämyksiä. 

Onnistu tapahtuman markkinoinnissa -koulutuksesta saat tehokkaita ja konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit nostaa tapahtumanne oikean kohderyhmän top of mindiin.

Tuntuuko oikeiden kanavien tunnistaminen haasteelliselle? Mietityttääkö, miten saadaan pandemian jälkeiset tapahtumat yhtä vaikuttaviksi kuin ennen? Koulutuksessa pääset sukeltamaan tapahtumien markkinoinnin maailmaan pintaa syvemmälle. Saat selkeän käsityksen siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon markkinointia suunnitellessasi. Tämän lisäksi saat runsaasti konkreettisia vinkkejä ja uusia näkökulmia onnistuneeseen markkinointiin.

Koulutuksen aikana voit hyvin työstää omaan työhösi liittyvän tapahtuman markkinointisuunnitelmaa.
Päivien aikana osallistujilla on mahdollisuus työskennellä yhdessä myös kollegan kanssa saaden samalla asiantuntijan vinkkejä!

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus on suunnattu kaikille tapahtumien järjestämisen ja markkinoinnin parissa työskenteleville tai aiheesta kiinnostuneille. Olitpa sitten järjestänyt aiemmin jo kymmeniä tapahtumia, tai olet vasta ensimmäistä tapahtuman järjestämistä pohtimassa – tämä on sinulle!

Ohjelma

Päivä 1

  • Perustiedot aiheesta
  • Toimialan kuulumiset ja tulevaisuuden näkymät
  • Keskeiset huomiot tapahtuman markkinoinnissa
  • Tapahtuman markkinointi eri näkökulmista
  • Kohderyhmän tunnistaminen markkinoinnissa
  • Resurssien tehokas hyödyntäminen
  • Segmentoinnin erityispiirteet
  • Tavoitteiden ja mittareiden asettaminen

Päivä 2

  • Tehokas aikataulutus markkinoinnissa
  • Projektinhallinnan merkitys kokonaisuudessa
  • Kanavien valinta tehokkaasti eri käyttötarkoituksiin
  • Tone of voice viestinnän tukena
  • Yhteistyöverkostojen ja ekosysteemiajattelun hyödyntäminen tapahtumien markkinoinnissa
  • Digitaalisuuden hyödyntäminen tapahtuman markkinoinnin suunnittelussa
  • Tutustumme kahteen erilaiseen ideointimenetelmään (online/offline)
  • Pääset halutessasi työstämään oman tapahtumasi markkinointisuunnitelmaa ohjattuna

Kouluttaja

Heidi Vähänikkilä

Tapahtuma-alan konkari, lehtori & kokenut kouluttaja

Osallistujat tapahtumien markkinoinnin maailmaan johdattelee lähemmäs 20 vuotta tapahtumien parissa eri näkökulmista työskennellyt Heidi Vähänikkilä. Energinen, käytännönläheinen, tutkitusta tiedosta innostuva ja inspiroivaksi kutsuttu vetäjä kouluttaa päätyössään ammattikorkeakoulun lehtorina mm. tulevaisuuden tapahtuma-alan tähtiä.

Hinta 1590 € (+ alv 25,5 %)

Koulutuskortilla maksettaessa 2 koulutuskorttipäivää.

Valitse koulutus

Ota yhteyttä

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa