Miksi vahva brändi on avain kasvavaan liiketoimintaan?
Mitä enemmän markkinoilla on tarjontaa, sitä olennaisempaa on erottua myönteisesti kilpailijoista. Vahva brändi on erottautumisen keskeinen työväline. Hyvin rakennettu brändi puhuttelee paitsi asiakkaita myös henkilöstöä sekä potentiaalisia työntekijöitä.
Rakenna vaikuttava brändi -koulutuksessa käsitellään brändiä johtamisen välineenä, brändeihin liittyviä strategisia valintoja, brändien rakentamista sekä johdonmukaista brändiviestintää.
Koulutuksessa brändiä käsitellään erityisesti yritysbrändin näkökulmasta, mutta pääosa ajatuksista on sovellettavissa myös tuote- ja palvelubrändien johtamiseen.
Valtaosa koulutuksessa käsiteltävistä case-esimerkeistä on sellaisia, joita kouluttaja on ollut itse mukana suunnittelemassa ja johtamassa. Saat siis arvokasta ensikäden tietoa: tekijän kuvauksen siitä, mitä polkua pitkin mihinkin päätöksiin on päästy.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii markkinoinnin & viestinnän esihenkilö- ja asiantuntijatehtävissä toimiville sekä kaikille, jotka haluavat lisätä ymmärrystään brändien merkityksestä ja niiden johtamisesta.
YMMÄRRÄ
miten brändit toimivat ja mikä on niiden taloudellinen merkitys
SISÄISTÄ
brändien keskinäiset suhteet ja osaa ohjata niiden työnjakoa
TIEDÄ
miten erottuva brändilupaus rakennetaan ja mikä on innostavan tarinan merkitys
HALLITSE
brändien rakentamisen keskeiset vaiheet ja kuinka johtaa brändiuudistuksia
Ohjelma
Brändien taloudellinen merkitys
Brändin suhde asiakaskokemukseen, maineeseen ja työnantajakuvaan
viestinnän ja vetovoimaisten brändien asiantuntija sekä konsulttitoimisto Kotoban toimitusjohtaja
VTM Jukka Hakala on vuosien varrella osallistunut useiden vetovoimaisten brändien rakentamiseen. Hän on voittanut lukuisia alan palkintoja niin viestintä- kuin markkinointialan kilpailuissa.
27.5.2025 | Helsinki | ViestintäkoulutusTee saumatonta yhteistyötä eri tiimien kanssa ja pyri yhteistyöhön niin myynnin, markkinoinnin kuin asiakaspalvelunkin kanssa – sekä tekemisen että tavoitteiden...
Johtaminen voi helposti täyttyä kiireestä, jatkuvasta viestinnästä ja hallinnasta, mutta onko se aina tarpeen? Mitä jos johtaminen voisi olla vähemmän...
Esihenkilöiden vuosikalenterissa alkuvuosi tuo usein mukanaan kehitys- ja tavoitekeskustelut. Oletko koskaan miettinyt, miten näistä tärkeistä tapaamisista voisi tehdä aidosti innostavia...
Miten varmistaa avainhenkilöiden kyky esiintyä varmasti eri medioissa? Media- ja kriisiviestintäosaamiseen voi hyvin ottaa riskinäkökulman. Jos osaamista puuttuu, voi sillä...