Communication training

Infor Viestintä & Media Day 2025

25.3.2025 | Hybriditapahtuma | Meeting Park OASIS, Helsinki

Päivitä viestinnän osaamisesi huippuasiantuntijoiden tähdittämässä Infor Viestintä & Media Day 2025 -hybriditapahtumassa. Super Early Bird -liput voimassa 21.1.2025 asti.

OhjelmaLiput

Viestinnän ja median muuttuvat toimintaympäristöt

Vahvista viestintätaitojasi ja löydä uusia tapoja viestiä selkeästi ja varmasti median ja tekoälyn muokkaamassa maailmassa. Infor Viestintä & Media Day 2025 tarjoaa työkaluja ja näkökulmia mediamyrskyjen hallintaan, kriisiviestinnän kehittämiseen sekä tekoälyn ja uusimpien teknologioiden vastuulliseen hyödyntämiseen.

Keynote-puhujien ajankohtaisten esitysten ohella pääset tutustumaan käytännön case-esimerkkien kautta viestintäammattilaisten arkeen. Tervetuloa hybriditapahtumaan vaihtamaan ajatuksia ja verkostoitumaan viestintäalan kollegoiden kanssa!

Ohjelma

Rekisteröityminen ja aamupalaa. 

Vilja Laaksonen, toimitusjohtaja, Aava & Bang

  • Ennakointi ja valmistautuminen hybridissä mediatilassa – kuinka suojautua odottamattomilta osumilta?
  • Minkä tunnejäljen jätät organisaation maineeseen kriisin jäljiltä?
  • Miten tunnistan sidosryhmien odotuksen ja miten vastata mahdolliseen malinformaatioon?

Lilly Korpiola, mediastrategi, tutkija, tietokirjailija, johtamisen & viestinnän valmentaja, organisaatiokulttuurin kehittäjä, Recado Oy

  • Painatko paniikkinappulaa, kun toimittaja soittaa?
  • Algoritmit, tekoäly ja muut median uudet tuulet
  • Uudistuneet Journalistin ohjeet uutisoinnin kohteiden kannalta

Pasi Kivioja, viestintäyrittäjä & vapaa toimittaja, Viestintäluotsi Oy

  • Kulutus
  • Ansainta
  • Some ja haku
  • Tekoäly

Kalle Pirhonen, strategia-asiantuntija, Yle

Pistäydy lounaalla ja tapaa kollegoitasi.

  • MERKITYS: Viestijöiden tehtävä työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin rakentajina
  • TEOT: Miten meillä työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä rakennetaan yhdessä – työntekijöitä osallistaen
  • TULOKSET: Miten viestinnän panostukset työntekijäkokemukseen ja työnantajabrändin rakentamiseen konkretisoituvat?

Tea Siikonen, Head of Corporate Communications & Responsibility, MTV Oy

  • Postin muutosmatka ulos mainekriisistä
  • Kuinka muutosta tehdään sisältä ulospäin?
  • Tarinan voima muutosviestinnässä

Timo Nurmi, Head of Communications, Posti Group Oyj

Virkistäydy kupillisella ja verkostoidu kollegoidesi kanssa.

Viestijän työn ja median teknistyminen – uhka vai mahdollisuus?

  • Miten viestinnän ammattilaisen ja median rooli muuttuu teknologioiden ottaessa yhä suurempaa roolia perustekemisessä, ja mitä taitoja tulevaisuudessa tarvitaan?

Mikä kannattaa antaa tekoälylle tekoon?

  • Miksi kaikkea tekemistä ei kannata automatisoida, vaikka se olisi jopa mahdollista? Ja toisaalta, mikä taas kannattaa?

Kenen tekoälyn lauluja laulat? – Tiedon tarkistamisen ja suuntaamisen merkitys

  • Miksi on tärkeää, että viestinnän ammattilaiset eivät ulkoista tiedon tarkistamista ja sisältöstrategiaa tekoälylle?

Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa

  • Tekoäly viestinnän murrosajurina
  • Uuden informaatioympäristön perustekijöitä
  • Mitä virkaa vielä on viestinnällä?

Henrik Rydenfelt, filosofian ja viestinnän dosentti, Helsingin yliopisto

Vilja Laaksonen, toimitusjohtaja, Aava & Bang

Varmista paikkasi ja osta liput

Super Early Bird
995 €

Voimassa 24.1.2025 asti koodilla
Super Early Bird.

Early Bird
1095 €

Voimassa 21.2.2025 asti koodilla
Early Bird.

Normaalihinta
1195 €

Voimassa 24.3.2025 asti.

Joukossa viisaus vahvistuu ja kaverin kanssa on aina hauskempaa! Siksi kannustammekin osallistumaan tapahtumiimme ryhmissä, ja tarjoamme ryhmäalennuksen vähintään kolmen hengen ja sitä isommille ryhmille.

Miten toimia? Meilaa satu.ferrario@professio.fi tai soita 040 151 1867.

Hinta 1195 € (+ alv 25,5 %)

Hinta sisältää lounaan ja taukotarjoilut Helsingin tapahtumassa.

Koulutuskortilla maksettaessa: 1 koulutuskorttipäivä.

Choose training

Korpiola Lilly

Lilly Korpiola

mediastrategi, tutkija, tietokirjailija, johtamisen & viestinnän valmentaja, organisaatiokulttuurin kehittäjä, Recado Oy

Pasi Kivioja

YTT, viestintäyrittäjä, vapaa toimittaja, Viestintäluotsi Oy

Tea Siikonen

Head of Corporate Communications & Responsibility, MTV Oy

Timo Nurmi

Head of Communications, Posti Group Oyj

Follow us on Social Media