
Kari Korkiakoski
Suomen johtavia asiakaskokemuksen asiantuntijoita, kirjailija & toimitusjohtaja, FutureLab
Kari on asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hänen kokemuksensa perustuu yli 20 vuoden kokemukseen markkinoinnin, viestinnän ja digitalisaation johtotehtävistä. Kari on kirjoittanut aiheesta useita kirjoja, joista uusin on ”Huomisen asiakas” (2023).
Hän on kirjoittanut aiheesta useita kirjoja, joista uusin on nimeltään ’Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen’ (2019). Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Kirjassaan Kari esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.
LinkedIn: Kari Korkiakoski
Karin bloggausia voit lukea täällä.
Haluatko lisätietoa tämän kouluttajan valmennuksista? Ota yhteyttä ja kerromme lisää!
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa