Lilly Korpiola
Mediastrategi, tutkija, tietokirjailija, johtamisen & viestinnän valmentaja, organisaatiokulttuurin kehittäjä
Lilly Korpiola, Recado Oy, on kokenut mediastrategi sekä johtamisen ja viestinnän valmentaja. Korpiolan erikoisosaamista ovat mm. digitalisaatio, kriisiviestintä, muutosjohtaminen, strateginen viestintä ja johtamisviestintä. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus organisaatioiden ja organisaatiokulttuurin strategisesta kehittämisestä. Valmentajana ja kehittäjänä Korpiola saa kiitosta uusimman tutkimustiedon ja käytännön kokemuksen yhdistämisestä sekä osallistavasta otteestaan. Korpiola on ollut kehittämässä usean suomalaisen julkisorganisaation ja viranomaisen turvallisuus- ja kriisiviestintää sekä viestintästrategiaa.
Korpiola on kirjoittanut useita tietokirjoja: Kriisiviestintä digitaalisessa julkisuudessa (2011 Infor‐kustannus), Arabikevät (2012 Avain‐kustannus, yhdessä toimittaja Hanna Nikkasen kanssa), Lähi-itä Arabikevään jälkeen – arjen ja apokalypsin välissä (2017 Tammi, yhdessä Sanna Raita-ahon kanssa) sekä Korona ja digitaalinen riskiyhteiskunta (2021 Tammi, yhdessä Petro Poutasen kanssa).
Haluatko lisätietoa tämän kouluttajan valmennuksista? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa