Säästä työtunteja ja keskity myynnin kehittämiseen.
Tekoäly myynnin tukena -koulutuksessa käydään läpi, miten ChatGPT, Gemini ja Copilot voivat auttaa tunnistamaan myyntimahdollisuuksia, parantamaan asiakaskokemusta ja muuttamaan myyntijohtamisen tapaa.
Tarkastelemme, miten nämä tekoälysovellukset voivat tukea ennakoivaa päätöksentekoa, asiakastietojen analysointia ja myyntistrategioiden optimointia.
Lisäksi käsitellään tekoälyn integroimisen vaikutuksia organisaation rakenteisiin ja prosesseihin, ja miten voit strategisesti hyödyntää näitä työkaluja myynnin edistämisessä. Koulutuksessa korostetaan myös tekoälyn käytön eettisiä ja yhteiskunnallisia näkökohtia.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus on suunniteltu erityisesti myynnin asiantuntijoille ja johtajille, jotka haluavat syventää osaamistaan tekoälyn soveltamisessa ja saavuttaa kilpailuetua nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.
SAAVUTA
syvempi asiakasymmärrys tekoälyn avulla
TEHOSTA
myyntiprosesseja automaation ja tekoälyn avulla
SAA
strategista kilpailuetua uuden lähestymistavan kautta
OPI
tekoälyn eettinen ja vastuullinen käyttö
Ohjelma
Mistä puhumme, kun puhumme, tekoälystä juuri nyt?
Tekoälyn vaikutus myyntiin isossa kuvassa: Miten AI mullistaa myyntiä?
Case esimerkkejä: Miten eri yritykset ovat käytännössä hyödyntäneet tekoälyä myynnissä
Ratkaisut nykypäivän myynnin haasteisiin: Miten AI vastaa kasvavaan kilpailuun ja vaativiin asiakkaisiin?
Myyntiprosessien uudelleenmuotoilu AI:n avulla
Asiakasdatan analysointi ja hyödyntäminen: Miten tekoäly muuttaa asiakastietojen käyttöä?
Miten valita kulloiseenkin tarpeeseen soveltuva sovellus? Esittelyssä: Gemini, Copilot & ChatGPT & ChatGPT+
Miten antaa tekoälylle tehokkaita komentoja eri alustoilla?
Workshop: Miten integroida tekoäly myyntiin?
Tulevaisuuden markkinointinäkymät ja AI: Ennustaminen ja trendien hyödyntäminen
Myyntijohtajuus tekoälyn aikakaudella: Miten AI muuttaa myyntijohtamisen käytäntöjä?
Intohimoinen asiakaskokemuksen ja myynnin kehittäjä
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 17 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa kymmeniätuhansia myyjiä ja asiantuntijoita yli tuhannesta eri yrityksestä.
6.5.2025 | Henkilöstöjohtaminen koulutus | JohtamiskoulutusHybridi- ja etätyön pelisäännöillä kehität työn sujuvuutta, tuet psykologista turvallisuutta ja toiminnan vaikuttavuutta.
Miten varmistaa avainhenkilöiden kyky esiintyä varmasti eri medioissa? Media- ja kriisiviestintäosaamiseen voi hyvin ottaa riskinäkökulman. Jos osaamista puuttuu, voi sillä...
Yhteistyö on menestyksen avain, yhteinen aika arvokasta ja uusien tutkimustulosten mukaan introverteimmätkin ihmiset saavat positiivisia vaikutuksia yhdessä vietetystä ajasta. Jospa...
NIS2-direktiivi (Network and Information Systems Directive) on EU:n laajuinen kyberturvallisuutta koskeva lainsäädäntö, jonka tavoitteena on yhtenäistää ja parantaa EU:n kyberturvallisuuden...