Vaikuttava viestintä

Communicare! Ota viestinnän ilmiöt ja strategiat haltuun

Tämä on kirja sinulle, joka haluat saada haltuusi organisaatioiden viestinnän keskeiset ilmiöt ja opit yksissä kansissa.

Hanki uudistunut Communicare!

Viestintäympäristömme kehittyy nopeassa tahdissa. Keskustelu vilisee sellaisia käsitteitä kuin dialogi, yritysaktivismi, vaihtoehtoiset faktat, influensserit, hybridimallit, ketteryys, strategiat ja brändit. Communicare kertoo, mitä sinun tulee tietää näistä – ja monista muista – ajankohtaisista käsitteistä ja ilmiöistä. 

Communicare auttaa sinua organisaatiosi viestinnän kehittämisessä, suunnittelussa ja toteutuksessa – strategiasta käytäntöön.

Kirja auttaa sinua myös onnistumaan vaativissa viestintätilanteissa ja rooleissa. Saat eväitä esimerkiksi johtamisviestintään, työyhteisöviestintään, muutosten ja kriisien viestintään, mediaviestintään, talousviestintään, sidosryhmä- ja vaikuttajaviestintään, markkinointia tukevaan viestintään sekä maineen ja brändin vahvistamiseen.

Poimintoja kirjan luvuista ja teemoista:

  • Millaisessa viestintä- ja informaatioympäristössä elämme?
  • Mahdollisuus, oikeus, velvollisuus vai pakko? – mihin viestintää tarvitaan?
  • Viestinnän ammattilaiset – keitä he ovat ja mitä he tekevät?
  • Viestintästrategian laadinta: klassinen, laajennettu ja ketterä viestintästrategia
  • Viestinnän käytännön suunnittelu – klassisella vai ketterällä tyylillä?
  • Kohti vaikuttavampaa työyhteisöviestintää
  • Sidosryhmät – kumppaneita ja haastajia
  • Vaikuttajaviestinnän mahdollisuuksia – informaatiovaikuttamisen uhkia
  • Maine, luottamus ja olemassaolon oikeutus
  • Yritysaktivismi puntarissa
  • Vastuullisuusraportointi ja -viestintä
  • Mediaviestintä ja -julkisuus, medioituminen ja ansaittu media
  • Mainonta, maksetut mediasisällöt ja vaikuttajamarkkinointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Talousviestintä
  • Muutokset ja kriisit – viestinnän tulikokeet
  • Johtajuus on viestintää ja vuorovaikutusta
  • Viestinnän mittaaminen ja arviointi
  • Analytiikan kytkentä viestinnän tavoitteisiin
  • Viestinnän palvelut: tehdäänkö itse vai ostetaanko ulkoa?
  • Leif Åberg: Merkityksellistävän yhteisöviestinnän malli

Hinta 89 € (+ alv 24%)

Hinta 89 € (sis. alv.) + postituskulut 5 €

Kirjoittaja: Elisa Juholin
Talousviestintä-luvun kirjoittaja: Milka Lahnalammi-Vesivalo

Kirjoittaja, VTT, dosentti Elisa Juholin on yksi Suomen arvostetuimmista viestinnän asiantuntijoista. Hän on toiminut viestinnän tutkijana, kouluttajana, konsulttina ja kehittäjänä sekä Viestinnän eettisen neuvottelukunnan (VEN) puheenjohtajana ja ProComma Academicin päätoimittajana.

Kirjan nimi: Communicare! Ota viestinnän ilmiöt ja strategiat haltuun
ISBN 978-952-5928-52-5
Julkaisun ajankohta: 31.1.2022
Sivumäärä: 400
Kustantaja: Infor/Management Institute of Finland MIF Oy


Kirjoita tilausviestiin:
• Tilattava kirja: Communicare
• Maksajan nimi ja laskutusosoite
• Osoite, johon kirja toimitetaan

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!