
Inforin kriisiviestintävalmennuksessa päivitätte yrityksenne tai yhteisönne kriisiviestintäosaamiseen 2020-luvun vaatimuksiin.
Inforin kriisiviestintävalmennuksessa päivitätte yrityksenne tai yhteisönne kriisiviestintäosaamiseen 2020-luvun vaatimuksiin.
Viestintä on osa kriisinhallintaa. Onnistuneella kriisiviestinnällä yritys tai yhteisö voi minimoida kriisin aiheuttamat haitat ja turvata toiminnan jatkumisen. Parhaassa tapauksessa se kääntää tilanteen viestinnällä ja fiksulla toiminnalla edukseen.
Toteutamme kriisiviestintävalmennuksia esimerkiksi seuraaville avainryhmille.
Kriisiviestintävalmennuksen sisältöjä
Kriisiviestintävalmennuksen sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeeseen. Alla on listattu tyypillisiä teemoja, joihin valmennuksessa pureudutaan:
Onko haasteenasi kriisiviestintäsuunnitelman laatiminen tai päivittäminen? Nappaa Inforilta professori Elisa Juholinin vinkit suunnitelman tekoon.
Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?