Vaikuttava viestintä

Kriisiviestintävalmennus

Remote – osallistu etäyhteydellä! Inforin kriisiviestintävalmennuksessa päivitätte yrityksenne tai yhteisönne kriisiviestintäosaamiseen 2020-luvun vaatimuksiin.

 

Kriisiviestintävalmennus

Viestintä on osa kriisinhallintaa. Onnistuneella kriisiviestinnällä yritys tai yhteisö voi minimoida kriisin aiheuttamat haitat ja turvata toiminnan jatkumisen. Parhaassa tapauksessa se kääntää tilanteen viestinnällä ja fiksulla toiminnalla edukseen.

Kenelle kriisiviestintävalmennus soveltuu?

Toteutamme kriisiviestintävalmennuksia esimerkiksi seuraaville avainryhmille.

  • Johtoryhmälle tai laajennetulle johtoryhmälle
  • Yrityksen/yhteisön valmiusryhmälle tai kriisiviestintään nimetylle ryhmälle
  • Viestintäyksikölle
  • Koko henkilöstölle

Kriisiviestintävalmennuksen sisältöjä

Kriisiviestintävalmennuksen sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeeseen. Alla on listattu tyypillisiä teemoja, joihin valmennuksessa pureudutaan:

  • Miten kriisit ja mediatapahtumat kehittyvät 2020-luvun mediayhteiskunnassa?
  • Kuinka vastayhteisöt syntyvät ja toimivat?
  • Miten varautua negatiiviseen vaikuttamiseen?
  • Oman yrityksenne/yhteisönne potentiaaliset häiriö- ja kriisitilanteet
  • Kriisinhallinnan sudenkuopat
  • Kuinka luodaan ja ylläpidetään mainetta vastuullisuudesta kriisitilanteissa?
  • Vaikuttaminen valtavirtamedian ja sosiaalisen median foorumeiden kautta
  • Toimiminen viranomaisyhteistyötä vaativissa tilanteissa

Lataa kriisiviestinnän suunnittelijan ohje

Onko haasteenasi kriisiviestintäsuunnitelman laatiminen tai päivittäminen? Nappaa Inforilta professori Elisa Juholinin vinkit suunnitelman tekoon.

Lataa maksuton kriisiviestinnän suunnittelijan ohje täältä.


Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!