Asiantuntijatyön kehittäminen, Johtamiskoulutus
Monikanavainen asiakaspalvelu
14.-15.5.2025 | Hybridikoulutus: Keilaranta 1, Espoo & Etätoteutus
Avaimet erinomaiseen asiakaskokemukseen.
Asiakaspalvelun rooliin kuuluu usein varsinaisen palvelun lisäksi myös asiakkaiden ohjaaminen eri kanavissa. Monikanavaisuus voi näkyä kiireenä – vastataan ylimalkaisesti, valmiilla mallilla kaikkeen ja ei ehditä kuunnella asiakasta.

Ota yhteyttä

Tutustu myös näihin
Blogi

Säästä koulutuksista – tutustu MIFin etuohjelmiin
Kun tiiminne oppii yhdessä, uuden osaamisen hyödyntäminen on sujuvampaa. MIFin ryhmäalennuksella ja koulutuskortilla saat koulutukset edullisemmin.
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa