Viestintäkoulutus

Infor Viestintä & Media Day 2025

25.3.2025 | Hybriditapahtuma | Meeting Park OASIS, Helsinki

Päivitä viestinnän osaamisesi huippuasiantuntijoiden tähdittämässä Infor Viestintä & Media Day 2025 -hybriditapahtumassa. Super Early Bird -liput voimassa 21.1.2025 asti.

OhjelmaLiput

Viestinnän ja median muuttuvat toimintaympäristöt

Vahvista viestintätaitojasi ja löydä uusia tapoja viestiä selkeästi ja varmasti median ja tekoälyn muokkaamassa maailmassa. Infor Viestintä & Media Day 2025 tarjoaa työkaluja ja näkökulmia mediamyrskyjen hallintaan, kriisiviestinnän kehittämiseen sekä tekoälyn ja uusimpien teknologioiden vastuulliseen hyödyntämiseen.

Keynote-puhujien ajankohtaisten esitysten ohella pääset tutustumaan käytännön case-esimerkkien kautta viestintäammattilaisten arkeen. Tervetuloa hybriditapahtumaan vaihtamaan ajatuksia ja verkostoitumaan viestintäalan kollegoiden kanssa!

Ohjelma päivittyy – malta vielä hetki!

Ohjelma

Rekisteröityminen ja aamupalaa. 

  • Ennakointi ja valmistautuminen hybridissä mediatilassa – kuinka suojautua odottamattomilta osumilta?
  • Minkä tunnejäljen jätät organisaation maineeseen kriisin jäljiltä?
  • Miten tunnistan sidosryhmien odotuksen ja miten vastata mahdolliseen malinformaatioon?

Lilly Korpiola, mediastrategi, tutkija, tietokirjailija, johtamisen & viestinnän valmentaja, organisaatiokulttuurin kehittäjä, Recado Oy

  • Painatko paniikkinappulaa, kun toimittaja soittaa?
  • Algoritmit, tekoäly ja muut median uudet tuulet
  • Uudistuneet Journalistin ohjeet uutisoinnin kohteiden kannalta

Pasi Kivioja, viestintäyrittäjä & vapaa toimittaja, Viestintäluotsi Oy

  • Kulutus
  • Ansainta
  • Some ja haku
  • Tekoäly

Kalle Pirhonen, strategia-asiantuntija, Yle

Pistäydy lounaalla ja tapaa kollegoitasi.

Virkistäydy kupillisella ja verkostoidu kollegoidesi kanssa.

Viestijän työn ja median teknistyminen – uhka vai mahdollisuus?

  • Miten viestinnän ammattilaisen ja median rooli muuttuu teknologioiden ottaessa yhä suurempaa roolia perustekemisessä, ja mitä taitoja tulevaisuudessa tarvitaan?

Mikä kannattaa antaa tekoälylle tekoon?

  • Miksi kaikkea tekemistä ei kannata automatisoida, vaikka se olisi jopa mahdollista? Ja toisaalta, mikä taas kannattaa?

Kenen tekoälyn lauluja laulat? – Tiedon tarkistamisen ja suuntaamisen merkitys

  • Miksi on tärkeää, että viestinnän ammattilaiset eivät ulkoista tiedon tarkistamista ja sisältöstrategiaa tekoälylle?

Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa

  • Tekoäly viestinnän murrosajurina
  • Uuden informaatioympäristön perustekijöitä
  • Mitä virkaa vielä on viestinnällä?

Henrik Rydenfelt, filosofian ja viestinnän dosentti, Helsingin yliopisto

Puhujat

Korpiola Lilly

Lilly Korpiola

mediastrategi, tutkija, tietokirjailija, johtamisen & viestinnän valmentaja, organisaatiokulttuurin kehittäjä, Recado Oy

Lilly Korpiolan erikoisosaamista ovat mm. digitalisaatio, kriisiviestintä, muutosjohtaminen, strateginen viestintä ja johtamisviestintä. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus organisaatioiden ja organisaatiokulttuurin strategisesta kehittämisestä.

Pasi Kivioja

viestintäyrittäjä, vapaa toimittaja, Medialuotsi Oy

YTT Pasi Kiviojalla on yli 30 vuoden kokemus median parissa toimimisesta eri tehtävissä toimittajana, tutkijana ja kustantajajärjestön viestintäjohtajana. Pasi on väitellyt iltapäivälehtien ja mediakentän muutoksesta Tampereen yliopistossa. Hän on ollut Julkisen sanan neuvoston jäsen 2014-2017 ja nyt uudelleen kaudella 2025-2027.

Kalle Pirhonen

strategia-asiantuntija, Yle

Kalle Pirhonen on strategia-asiantuntija, jolla on yli 20 vuoden kokemus sisältöjen tekemisestä ja johtamisesta, onnistumisen mittaamisesta sekä strategiatyöstä Suomen suurimmissa mediataloissa mm. Ylellä.

Jukka Niittymaa

Head of AI & Innovations, Sherpa

Jukka Niittymaa keskittyy generatiivisen tekoälyn hyödyntämiseen viestinnässä ja markkinoinnissa. Hän valmentaa tekoälyn käytössä ja johtaa innovatiivisia projekteja, jotka yhdistävät teknologian ja luovuuden. Niittymaa on tohtoriopiskelija Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulussa, missä hän tutkii generatiivisten tekoälyjen vaikutusta viestintään ja markkinointiin.

Henrik Rydenfelt

filosofian ja viestinnän dosentti, Helsingin yliopisto

Henrik Rydenfelt on käytännöllisen filosofian ja viestinnän dosentti ja yliopistotutkija Helsingin yliopistossa. Rydenfeltin tutkimus käsittelee median ja viestinnän muutoksia, demokratiaa sekä etiikkaa. Hän on aiemmin ollut Viestinnän eettisen neuvottelukunnan puheenjohtaja sekä Julkisen sanan neuvoston jäsen.

Varmista paikkasi ja osta liput

Super Early Bird
995 €

Voimassa 24.1.2025 asti koodilla
Super Early Bird.

Early Bird
1095 €

Voimassa 21.2.2025 asti koodilla
Early Bird.

Normaalihinta
1195 €

Voimassa 24.3.2025 asti.

Joukossa viisaus vahvistuu ja kaverin kanssa on aina hauskempaa! Siksi kannustammekin osallistumaan tapahtumiimme ryhmissä, ja tarjoamme ryhmäalennuksen vähintään kolmen hengen ja sitä isommille ryhmille.

Miten toimia? Meilaa satu.ferrario@professio.fi tai soita 040 151 1867.

Hinta 1195 € (+ alv 25,5 %)

Hinta sisältää lounaan ja taukotarjoilut Helsingin tapahtumassa.

Koulutuskortilla maksettaessa: 1 koulutuskorttipäivä.

Valitse koulutus

Ota yhteyttä

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa