Tunteiden ymmärtäminen ja niihin vaikuttaminen on noussut viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa – myös järki-ihmisten. Tunnekokemuksen on todettu vaikuttavan ratkaisevasti asiakkaiden sitoutumiseen ja asiakkuuden arvoon – myös sellaisissa organisaatioissa, joiden tuote on tieto (esim. yhdistykset) tai jotka toimivat B to B. Tunteilla on mahdollista vaikuttaa myös oman henkilöstön viihtyvyyteen, sitoutumiseen ja asioiden edistämiseen.
Valmennus sopii sinulle, joka tunnistat tunteiden merkityksen, mutta kaipaat konkreettisia työkaluja tunneälykkääseen asiakas-, sidosryhmä- ja työyhteisöviestintään.
Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
- viestinnästä vastaava tai sitä toteuttava viestinnän asiantuntija
- myynnistä tai asiakaspalvelusta vastaava henkilö
- sisällöntuottaja
- Miten viestinnällä vaikutetaan positiivisesti tunteisiin ja käyttäytymiseen? Mitä tunnetutkimus tästä kertoo?
- Millaisia tunteita viestinnän pitäisi herättää?
- Miten tunteet huomioiva viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen? Miten sitä voi kehittää?
- Paljon esimerkkejä, vinkkejä ja työkaluja tunneälykkääseen viestintään
Valmennus toteutetaan työpajatyyppisesti, jolloin pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä. Kokonaisuus räätälöidään osallistujien taustat ja tarpeet huomioiden.
Osallistumismaksu 790 € (+ alv. 24 %) sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.
Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!
Koulutuskortilla maksettaessa: 1 koulutuskorttipäivä.