Tunnekokemuksen ymmärtäminen on noussut johtamisen ja viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa ja motivoitumisessa. Viestinnän synnyttämä tunne vaikuttaa ratkaisevasti ihmisten sitoutumiseen ja haluun edistää yhteisiä tavoitteita tai innostua tarjotusta ideasta – myös järki-ihmisten, sillä myös kovinkin fakta herättää tunteita. Koska tunnekokemusta on mahdoton sivuuttaa, parhaiten ihmisten johtamisessa ja uuteen motivoimisessa onnistuvat ne, jotka osaavat huomioida tunteet älykkäästi viestinnässään.
Valmennus sopii sinulle, joka tunnistat tunteiden merkityksen, mutta kaipaat konkreettisia työkaluja tunneälykkääseen viestintään ja johtamiseen.
Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
- tiiminvetäjä tai esihenkilö
- strategian toteuttamisesta vastaava
- viestinnästä vastaava tai sitä toteuttava viestinnän asiantuntija
- myynnistä tai asiakaspalvelusta vastaava
- sisällöntuottaja tai muu viestinnän tekijä
- Miten viestintä vaikuttaa tunteisiin ja käyttäytymiseen? Mitä tunnetutkimus tästä kertoo?
- Millaisia tunteita ja kokemusta viestinnän pitäisi herättää? Miten viestiä oman tavoitteen kannalta älykkäästi?
- Miten tunteet huomioivalla viestinnällä voi saada aikaan? Miten omaa viestintää ja johtamista voi tunnekokemuksen näkökulmasta kehittää?
- Esimerkkejä, vinkkejä ja työkaluja tunneälykkääseen viestintään
Valmennus toteutetaan työpajatyyppisesti, jolloin pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä. Kokonaisuuden sisältö täsmennetään osallistujien taustat ja tarpeet huomioiden.
Osallistumismaksu 790 € (+ alv. 24 %) sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.
Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!
Koulutuskortilla maksettaessa: 1 koulutuskorttipäivä.