Vaikuttava viestintä

Asiakasviestintä

Remote – osallistu etäyhteydellä! Valmennuksella lisäät organisaatiosi palvelun laatua: Miten viestitte jämäkästi ja samalla asiakaslähtöisesti? Miten toimitte ratkaisukeskeisesti haastavissa asiakastilanteissa? Yhteisillä toimintatavoilla pidennätte asiakassuhteita ja rakennatte mainetta!

Asiakasviestintä

Onnistunut asiakasviestintä on monikanavaista ja se kuuluu koko organisaatiolle.

Asiakasviestinnän valmennuksen teemoja

  • Asiakaslähtöinen työskentelyote
  • Vastuun ottaminen asiakastilanteissa
  • Kysymyksiin ja vaatimuksiin vastaaminen
  • Tunteiden ja asenteiden merkitys
  • Yksilöllisen palvelumielikuvan luominen
  • Jämäkkyys haastavissa tilanteissa
  • Reklamaatiosta yhteistyöhön
  • Jälkihoito ja asiakassuhteen hoitaminen

Valmennuksessa voidaan rakentaa yhteisiä pelisääntöjä ja harjoitella oikeita asiakastilanteita. Voimme myös tehdä esimerkiksi mystery shopping –testejä ennen ja jälkeen valmennuksen.


Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!