search login
Vaikuttava viestintä

Asiakasviestintä

Paikka: Asiakkaan toiveiden mukaan

Valmennuksella lisäät organisaatiosi palvelun laatua: Miten viestitte jämäkästi ja samalla asiakaslähtöisesti? Miten toimitte ratkaisukeskeisesti haastavissa asiakastilanteissa? Yhteisillä toimintatavoilla pidennätte asiakassuhteita ja rakennatte mainetta!

Paikka: Asiakkaan toiveiden mukaan

Onnistunut asiakasviestintä on monikanavaista ja se kuuluu koko organisaatiolle.

Asiakasviestinnän valmennuksen teemoja

  • Asiakaslähtöinen työskentelyote
  • Vastuun ottaminen asiakastilanteissa
  • Kysymyksiin ja vaatimuksiin vastaaminen
  • Tunteiden ja asenteiden merkitys
  • Yksilöllisen palvelumielikuvan luominen
  • Jämäkkyys haastavissa tilanteissa
  • Reklamaatiosta yhteistyöhön
  • Jälkihoito ja asiakassuhteen hoitaminen

Valmennuksessa voidaan rakentaa yhteisiä pelisääntöjä ja harjoitella oikeita asiakastilanteita. Voimme myös tehdä esimerkiksi mystery shopping –testejä ennen ja jälkeen valmennuksen.

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!

Ilari Hylkilä

Asiakkuuspäällikkö Puh. 050 350 6918
Ota yhteyttä
Pysy ajantasalla

Tilaa maksuton uutiskirje

Tilaamalla Management Institute of Finland MIF Oy:n uutiskirjeen kuulet mm. ajankohtaisista koulutuksista ensimmäisten joukossa, saat tietoa maksuttomista seminaareista ja mielenkiintoisia blogikirjoituksia. Uutiskirjeemme ilmestyy sähköpostiisi 1–2 kertaa kuussa – sen tilaus on maksutonta, ja voit perua sen koska tahansa kirjeen lopussa olevasta linkistä.

Tilaa uutiskirje