Viestinnästä vauhtia OP:n digiloikkaan

Nyt mennään eikä meinata. OP on ottanut ja tulee ottamaan isoja askelia digitaalisuus kumppaninaan.

viestinnästä-vauhtia-op-digiloikkaan-photo-by-emre-karatas-min

Rohkeus ohjaa tekemistä, kun raja-aidat kaatuvat. Sairaaloita, sähköautoja ja start-upeja – vanhalta finanssitalolta.

Teot ovat viestintää. Kun johdolla on rohkeutta toimia ja strategia on selvä, kannattaa viestintäväen seistä tukevasti rinnalla (tai oikeastaan juosta). Ja nauttia siitä, että merkityksiä ja tarinoita löytyy.

Viestinnällistä tukea todella tarvitaan. Kun tapahtuu koko ajan ja monella eri rintamalla, ymmärryksen luominen, kokonaiskuvan päivittäminen ja kaiken kiteyttäminen nousee entistä suurempaan arvoon.

OP olemme me – pankkitoimihenkilöt, sairaanhoitajat, palvelumuotoilijat ja yrityspankkiirit. Aika heterogeeninen porukka, mutta kaikki asiakkaan asialla. Asiakkaan lisäksi meitä hitsaa yhteen johtaminen, viestintä ja OP:n olemus ja kulttuuri. Siinä on viestinnällä työsarkaa. Kun uudistuminen on määränpäänä, kannustaminen, kouluttaminen, ja innostaminen ovat yhä isompi osa meidän viestintäosastolaisten työtä. Rohkea ja uudistava strategia haastaa rohkeaan ja uudistuvaan viestintään.

Lisää aiheesta 20.9. Elonmerkissä. Puhumassa OP:n digitaalisesta liiketoiminnasta vastaava johtaja, johtokunnan jäsen, Harri Nummela.

asiaa-op-digiloikasta-inforin-elonmerkki-tapahtumassa


Marika Gröhn

Viestintäpäällikkö
OP

 

 

 

Like and share with your friends:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone