Millainen esiintyjä sinä haluat olla? Asiantunteva ja vakuuttava? Sujuva ja tehokas? Innostava ja mukaansatempaava? Valmennuksen kautta saat työkaluja esitysten valmisteluun ja neuvoja tavoitteesi saavuttamiseen.
Esiintymistaidot
Jokainen asiantuntijaesiintyminen luo organisaatiokuvaa. Pelkkä asiantuntemus ei riitä. Vaikka hallitset asiasisällön, viestisi ei ehkä mene perille, jos et hallitse esiintymistilanteitasi. Asiantuntijalle on tärkeää osata myydä osaamisensa ja ideansa, myös organisaation sisällä. Henkilökohtaiset viestintätaidot ovat olennainen osa 2010-luvun ammattitaitoa.
Sujuvan esiintymisen perusteet
Oman esiintymisvarmuuden löytäminen
Asiantuntijan areenat – sisällön rakentaminen tilaisuuden ja kohderyhmän mukaan
Tiivistämisen ja kiteyttämisen taito
Luottamuksen ja vakuuttavuuden rakentamisen osatekijät
Raporttirakenteesta taitavaan presentaatioon
PowerPoint – renki vai isäntä?
Esitysten visuaalisuus ja kuulijoiden aktivoinnin keinot
Asiantuntija kouluttajana
Henkilökohtainen esiintymissparraus
Henkilökohtainen esiintymissparraus on hyvä valinta, kun olet valmistautumassa esimerkiksi tärkeään tilaisuuteen. Sparrauksesta saat itsellesi täsmätukea, joka on tehokasta ja vastaa juuri sinun tarpeisiisi itsellesi sopivana ajankohtana.
Vaikuttavat puheet -valmennus
Vaikuttavat puheet -valmennus on hyvä valinta, kun olet valmistautumassa esimerkiksi tärkeään puheen pitoon tai tehtäviisi kuuluu valmistella puheita ja esityksiä organisaatiosi avainhenkilöille. Opit vaikuttavan esiintymisen ja nykyaikaisen reoriikan tehokeinot.
Vaikuttavat puheet valmennukset sisältö:
Hyvien puheiden napakka teoria Opi kiteyttämään puheen keskeinen tavoite ja sanoittamaan se taitavasti
Vaikuttavan puheen rakenne Aloituksen taito ja lopetuksen voima
"Osui ja upposi. Sain uusia eväitä esiintymiseeni.""Tämä oli ensimmäinen esiintymiskoulutus, missä koskaan olen ollut ja todella opettavainen kokemus ja hyviä käytännön vinkkejä.""Vastaavia koulutuksia lisää, tämä oli todella hyvä ja opettava.""Pidempään olisi voinut jatkaa, päivä loppui kesken."
25.3.2025 | Helsinki | Communication trainingPäivitä viestinnän osaamisesi huippuasiantuntijoiden tähdittämässä Infor Viestintä & Media Day 2025 -tapahtumassa.
8.5.2025 | Helsinki | Skills for experts | People and Processes | Leadership training | Process developmentParas tapa lähteä kehittämään asiakaslähtöistä toimintakulttuuria eli palvelukulttuuria on osallistaa kaikki asiakaspalvelussa, tukitoiminnoissa ja lähijohtamisessa toimivat ihmiset mukaan kehittään sekä...