Juhlavuoden humua, mediasirpaleita, älynvälähdyksiä, tiedon tulvaa sosiaalisesta mediasta sähköpostiin sata lasissa. Miten selviytyä tubesta Netflixiin ja takaisin painavan sanan pariin?...
Vanha, poteroihin kangistunut markkinointiviestintä ei enää toimi. On aika luopua sirkushevosista ja opetella kertomaan menestystarinoita. Brändien markkinointiviestinnän seuraaminen tuntuu usein...
Management Institute of Finland MIF Oy ja sen koulutusyksiköt MIF, Johtamistaidon opisto ja Infor ovat mukana Olympiakomitean toteuttamassa Suomen Aktiivisin...
Sote-uudistus on yksi Suomen historian laajimmista terveydenhuoltouudistuksista, jonka vaikutukset ulottuvat pitkälle tulevaisuuteen. Siksi pohjatyö on tehtävä huolella. Johtaminen ja esimiestyö...
Digitalisaation vyöryessä organisaatioihin on huomio lukittu asiakkaiden palveluun, tuotteiden uusiin ominaisuuksiin tai logistiikkaketjun parempaan hallintaan. Harvoin keihäänkärkenä on liiketoimintalähtöinen henkilöstöhallinto...
Sote-uudistuksen keskiössä on asiakas ja paremman arvon tuottaminen heille toimintoja tehostamalla. Visualisoimalla toiminnan prosessit nähdään, mikä osa prosessista tuottaa arvoa potilaalle....
Kohtaamme jatkuvasti valtavan määrän visuaalista vaikuttamista – tiedostimme sitä sitten tai emme. Visuaalisten vaikuttimien rooli viestinnässä ja markkinoinnissa on suurempi...
Arvonlisäverosta puhuttaessa tyypillinen kommentti on, että sehän on alue, joka kuuluu taloushallinnon tai kirjanpidon tehtäviin. Mutta tämä ei ole todellakaan...