Vaikuttava viestintä

Viestinnän tulevaisuus ja vasta-aineet

Infor Pro -klubi 20

Inforissa juhlittiin 5.10.2021 pitkien koulutusohjelmiemme alumneille tarkoitetun Infor Pro -klubin toiminnan 20-vuotisjuhlaa.

Inforin Paula Pauniaho (kuvassa oikealla) perusti VPK-klubin Viestintäpäällikön koulutusohjelman kävijöille 20 vuotta sitten. Vuonna 2016 klubi muutti nimensä Infor Pro -klubiksi ja toiminta avautui myös muita Inforin koulutusohjelmia käyneille. Paulan lisäksi klubin vaiheita muistelivat alusta asti toiminnassa mukana ollut Erja Lohikoski (2. vasemmalta) sekä pitkään Inforin koulutusohjelmia vetänyt Hanna Salminen (2. oikealta).

Tilaisuuden juhlapuheen piti professori Vilma Luoma-aho (kuvassa vasemmalla) otsikolla ”Viestinnän tulevaisuus ja vasta-aineet”. Juhla järjestettiin hybridimallisena ja yleisön oli mahdollista esittää Vilmalle kysymyksiä. Vilma kuuluu Inforin valmentajaverkostoon ja kouluttaa mm. Viestintäjohtajan kehittymisohjelmassa sekä Viestintäpäällikön koulutusohjelmassa.

Puheessaan Vilma muistutti, että
• Viestinnän ammattilaiset luovat merkityksiä. He määrittelevät organisaation luonteen, luovat vastuullisuuden ja kuuntelemisen kulttuurin ja vaikuttavat sidosryhmien odotuksiin.
• Viestinnän tulee olla verifioitua, läpinäkyvää, osallistavaa ja tunteet sallivaa.
• Digitaalisten kampanjoiden aika on ohi. Digitaalinen viestintä on jatkuvaa tekemistä, tekemisestä oppimista ja viestinnän kehittämistä.

Viestintäammattilaisille kollegiaalinen verkostotoiminta ja jatkuva itsensä kehittäminen on tärkeää, sillä viestintä on yhä tärkeämpi osa organisaatioiden menestystä.

Vilma Luoma-ahon esityksen materiaaliin pääset tästä >

Inforin-asiantuntija-Laura-Sarparanta-apunasi

Laura Sarparanta

Asiakkuuspäällikkö, FT
Lähetä sähköpostia
Pysy ajantasalla
Tilaa maksuton uutiskirje

Tilaamalla Management Institute of Finland MIF Oy:n uutiskirjeen kuulet mm. ajankohtaisista koulutuksista ensimmäisten joukossa, saat tietoa maksuttomista seminaareista ja oppaista sekä mielenkiintoisista blogikirjoituksista. Uutiskirjeemme ilmestyy sähköpostiisi 1–2 kertaa kuussa – sen tilaus on maksutonta, ja voit perua sen koska tahansa kirjeen lopussa olevasta linkistä.

Tilaa uutiskirje