Digitalisaation vyöryessä organisaatioihin on huomio lukittu asiakkaiden palveluun, tuotteiden uusiin ominaisuuksiin tai logistiikkaketjun parempaan hallintaan. Harvoin keihäänkärkenä on liiketoimintalähtöinen henkilöstöhallinto...
Sote-uudistuksen keskiössä on asiakas ja paremman arvon tuottaminen heille toimintoja tehostamalla. Visualisoimalla toiminnan prosessit nähdään, mikä osa prosessista tuottaa arvoa potilaalle....
Kohtaamme jatkuvasti valtavan määrän visuaalista vaikuttamista – tiedostimme sitä sitten tai emme. Visuaalisten vaikuttimien rooli viestinnässä ja markkinoinnissa on suurempi...
Arvonlisäverosta puhuttaessa tyypillinen kommentti on, että sehän on alue, joka kuuluu taloushallinnon tai kirjanpidon tehtäviin. Mutta tämä ei ole todellakaan...
Miksi myynnissä hyväksytään 80 % epäonnistumisen taso? Tämä on muuttuvassa myynninmaisemassa yksi tärkeimmistä ratkottavista kysymyksistä valtaosalla myyntiorganisaatioista. Yksi asia on...
Kun tietotekniikka jalkautui Suomeen, puhuttiin siitä kirjainlyhenteellä ATK, eli Automaattinen Tietojen Käsittely. En yhtään ihmettele, miksi tuo kutsumanimi haudattiin aika...
Ulkopuoliselle konsultille ja valmentajalle kuuluu normaalisti myös terapeutin rooli. Monelle projektipäällikölle on huojentavaa saada puhua uudelle tulokkaalle, joka vain käväisee...
Toisen ihmisen kohtaaminen on aina haaste. Hyvä vuorovaikutus työyhteisöissä tuottaa työhyvinvointia, työniloa ja uudenlaisia ideoita. Näitä tarvitaan nykyisissä monimutkaisissa ja...