Menestyvä kansainvälinen toiminta

Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet – Fintra

Vältä avainasiakkuuden kuolemanlaakso. Nouse asiakkaasi silmissä tähdellisten ja suurta lisäarvoa tuottavien kategoriaan.

Käytännössä testattuja tapoja ja toimintamalleja, joilla kasvatat merkittäviä, kansainvälisiä asiakkuuksiasi (KAM, SAM, OEM-asiakkaat).

This training will be held in English. Contents in English »

Hyödyt

  • Tiedät miten yli 5 % liikevaihdosta tuottava asiakas pidetään
  • Tunnistat strategisen avainasiakkaan vaatimukset ja osaat toimia niiden mukaisesti
  • Saat taistelutestattuja vinkkejä henkilökohtaisen tason kehittämiseksi
  • Osaat selvittää asiakkaalle tärkeät ja lisäarvoa tuottavat tekijät kattavasti
  • Ymmärrät miten asiakasarvo käännetään euroiksi

Koulutusohjelman pieni ryhmäkoko takaa tiiviin vuorovaikutuksen kouluttajien ja muiden osallistujien kanssa, jotka ovat kaltaisiasi kansainvälisen B-to-B toiminnan ammattilaisia eri yrityksistä.

Sisältö

Kuinka kansainvälistä avainasiakkuutta johdetaan? KAM-, SAM- ja OEM-toiminta | 7.4.2020

Johda avainasiakkuutta ja orkesteroi omaa tiimiäsi

  • Myynti vs. avainasiakkuuden hallinta
  • Asiakkaan näkökulmasta erinomainen avainasiakaspäällikkö
  • Asiakastieto ja asiakkuuden kasvattamisen vaiheet
  • Todellisten päättäjien ja puolestapuhujien tunnistaminen eri tasoilta

Strategiseksi avainasiakkuudeksi kasvattaminen (KAMista SAMiin)

  • Johda yläriviä, investoi tulevaisuuteen
  • Account Management vs. strategisen asiakkaan hoito
  • Edellytykset: strategisen avainasiakkaan odotukset toimittajalta
  • Kuinka luokitella strategiset avainasiakkaat?
  • 10 kultaista sääntöä strategisen avainasiakkuuden johtamiseen

Toimiva yhteistyö - myynnin psykologia | 8.4.2020

People-to-People - syvennä yhteistyö henkilötasolle

  • Henkilökohtainen myyntityylisi, testin purku
  • Oman tyylisi vaikutus asiakkaaseesi
  • Tunnista asiakkaallesi mieluisin vuorovaikutustyyli
  • Sosiaalisten tyylien vahvuudet ja heikkoudet eri myyntitilanteissa
  • Tutkittua tietoa mukavuusalueesta ja sosiaalisesta älykkyydestä

Ennen luottamusta ei ole kunnon tarvekartoitusta

  • Miten muunnat vuorovaikutustyylisi vaikuttamiskyvyksi
  • Kuinka kehittää vakuuttavuutta ja tarjooman houkuttelevuutta
  • Vakuuta ja vaikuta kansainvälisesti
Lisäksi saat tekoälyllä tehostettua myynnin psykologiaa:
  • Paranna psykologista pelisilmääsi ja opi uusia myynnillisiä vaikuttamisen keinoja: www.bizmind.com
  • Bizmindin avulla voit olla henkilökohtaisessa myyntivalmennuksessa yli 200 päivää vuodessa – olematta poissa töistä / menettämättä mahdollisuuksia.
  • Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada ainutkertainen EdTech –sovellus käyttöösi vuodeksi. Siihen on sijoitettu miljoona euroa.

Tools for Solution Selling - työkalut ratkaisujen myyntiin | 1,5 päivää, 12.-13.5.2020

Ratkaisumyynnin metodit ja harjoitukset

  • Tehokas kartoitus asiakasarvoa tuottavan ratkaisun pohjaksi
  • Helposti omaksuttavat, nerokkaat työkalut:
    • 7P® Malli: kysy asiakkaaltasi oikeita kysymyksia - asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen
    • 3LT®: kysely- ja kuuntelutekniikka - asiakasarvon tunnistaminen
    • signaalit, joista tunnistaa asiakkaalle tärkeimmät teemat
    • 3LT-prosessi

Asiakaskartoitus-metodin soveltaminen käytäntöön

  • Kunkin harjoitteen lähtötilanteena osallistujien todelliset, myynnilliset tapausesimerkit
  • Jokainen osallistuja toimii ryhmäharjoitteissa eri positioissa: näkökulma syvenee ja työkalujen käytäntöön siirtämiseen varmuutta

Arvopohjainen hinnoittelu | 0,5 pv, 13.5.2020

Asiakasta kiinnostaa tuotteen/palvelun arvo, ei halvin hinta

  • Miten hinta vaikuttaa tuotteiden/palveluiden positiontiin? Entä segmentointiin?
  • Vältä ohjaamasta asiakasta hintakeskeiseksi

Asiakkaan referenssihinta ja hinnan ankkurointi

  • Ostaja vertaa esittämääsi hintaa referenssihintaan
  • Asiakkaan hintamielikuvaan vaikuttaminen
  • Hinnan esittäminen ja pitäminen myyntineuvotteluissa

 

Paikka

Koulutus pidetään Töölönlahden koulutuskampuksella, saapumisohjeet »

FAQ | UKK

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin täällä »

Hinta 3500 € (+ alv 24%)

Osallistumismaksu 3 500 € (+ alv. 24 %) sisältää:

-neljä interantiivista koulutuspäivää pienryhmässä
-koulutuspäivien sähköisen materiaalin
-henkilökohtainen myynti-coach -sovellus käyttöösi vuodeksi
-lounaat ja taukokahvit

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!