Vaikuttava viestintä

Ota post-koronan media ja viestintä haltuun

Ota haltuun tutkimustietoon perustuvat keinot vaikuttaa post-korona-ajan viestintä- ja mediaympäristössä toimimiseen. Koulutuksessa saat neuvoja siihen, miten teet viestinnän exit-suunnitelman koronasta.

Toteutamme koulutuksemme edelleen vallitsevasta koronatilanteesta johtuen etänä.

 

Ota post-koronan media ja viestintä haltuun

Kriisiviestintä, maine ja vastuullisuus NYT -koulutuksen sisältö on päivitetty, jotta saat otteen viimeisimmästä tutkimustiedosta ja voit varautua koronan jälkeiseen aikaan.

Koronakriisi muutti maailmaa. Korona on tehnyt näkyväksi ”digitaalisen riskiyhteiskunnan”, jossa ihmisiä ja yhteiskuntaa järisyttävät tapahtumat koetaan median välityksellä samanaikaisesti eri puolilla maailmaa.

Nykyjulkisuus eli ”hybridi mediatila” on entistä arvaamattomampi. Monenlaiset toimijat ovat oppineet käyttämään hyväkseen hybridiä mediatilaa eli somen, perinteisen median, algoritmien, hakukoneiden ja muiden ”uusien mediamuotojen” muodostamaa julkisuutta. Dis- ja misinformaation tulvaa on yhä vaikeampi välttää.

Digitaalisessa riskiyhteiskunnassa hybridi mediatila luo yllättäviä ilmiöitä ja seurauksia, jotka leviävät globaalisti. Tämä tekee siitä vaikeasti hallittavan ja ennakoitavan – riskit karkaavat käsistä.

Koulutuksessa käydään läpi viimeisimpiä tutkimuslöytöjä, joihin kouluttajat ovat paneutuneet tehdessään Korona ja digitaalinen riskiyhteiskunta -kirjaa. Saat ensikäden tietoa, miten sovellat tätä tutkittua tietoa organisaation viestintään. Minkälaista on post-korona-ajan viestintä?

 

Kenelle Ota post-koronan media ja viestintä haltuun -koulutus sopii?

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka työskentelevät mediaviestinnän, kriisiviestinnän, maineen ja vastuullisuuden parissa. Tittelisi voi olla esimerkiksi

  • toimitusjohtaja tai toimialajohtaja
  • viestinnästä, brändistä ja vastuullisuusasioista vastaava johtaja
  • viestintäpäällikkö, viestintävastaava tai viestintätiimin jäsen

Ota post-koronan media ja viestintä haltuun -koulutuksen sisällöt

Kuinka mediaympäristö on muuttunut?

  • Hybridi mediatila - missä mennään nyt?
  • Maine, informaatiovaikuttaminen ja maalittaminen
  • Johtamisviestintä korona-aikana ja sen jälkeen
  • Katsaus digitaalisiin riskeihin ja uhkiin: Mihin organisaation tulee varautua tulevaisuudessa?
  • Katse kohti tulevaa: Miten johdan viestinnällä koronasta ja korona-ajan jälkeen?

Oppimismenetelmät ja -materiaalit

Koulutus koostuu tietoiskuista, case-esimerkeistä, harjoituksista ja uusimman tutkimustiedon soveltamisesta käytäntöön.

Hyödyt ja tavoitteet

  • Miten johdat viestintää ja organisaation vuorovaikutusta, kun rajoitusten purku alkaa?
  • Saat sovellettavaksi uusinta tutkittua tietoa
  • Saat apua siitä, miten suunnittelet viestintää post-korona-aikana
  • Päivän aikana saat työstää oman organisaatiosi viestinnän kysymyksiä yhdessä muiden osallistujien kanssa
  • Saat vaihtaa näkemyksiä ja kokemuksia ja peilata sitä suhteessa tutkittuun tietoon - mikä on muuttunut?
  • Mitä post-korona-aikaan siirtyminen edellyttää sisäiseltä viestinnältä?

Koulutukseen ilmoittautujat saavat Korona ja digitaalinen riskiyhteiskunta -kirjaan alennuskoodin.

Päivitä viestinnän johtamisen tilannekuvasi post-korona-aikaan!


Hinta 790 € (+ alv 24%)

Koulutuksen järjestää Infor. Koulutuksen hinta on 790 euroa (+ alv. 24 %). Koulutus järjestetään etänä.

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Haluatko kysyä lisää tai tilata vastaavan koulutuksen organisaatiollesi?

Ota meihin yhteyttä!

Tutustu myös näihin

Kriisiviestintäsuunnitelma – Miten se tehdään? [Lataa ohje]

Vaikuttava viestintä Professori Elisa Juholinin kirjoittamassa Communicare! Viestinnän tekijän käsikirjassa (Infor, 2017) on luku kriisiviestinnästä. Hän antaa siinä neuvoja ja vinkkejä esimerkiksi kriisiviestintäsuunnitelman tekoon. Alla listaa Juholinin ...