- vastuualueen strateginen asiakkuusjohtaminen
- toimivan markkinointi- ja myyntisuunnitelman laatiminen
- markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteutus, seuranta ja kehittäminen
- myynnin toteuttaminen ja markkinatiedon merkitys
- myynti- ja markkinointiprosessien kehittäminen ja Lean-filosofia asiakastyössä
- digitaalisuus ja sosiaalinen media kaupan edistämisessä
- myyntitiimin rakentaminen ja johtajuusosaaminen
- kauppa- ja kumppanuussopimukset
- kaupan maksuliikenne ja rahoitusjärjestelyt
- budjetointi ja kannattavuus
- palvelumuotoilu, tuotteistaminen ja asiakasarvon tuottaminen sekä brändin rakentaminen
Koulutus sopii sinulle, joka:
- toimit vastuullisissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä
- vastaat itsenäisesti joko koko organisaation, tuotteen, tuoteryhmän tai markkina-alueen toiminnasta tai niitä tukevista toiminnoista
- haluat sertifioida osaamisesi
Koulutuksen tavoitteena on kehittää osallistujan myynnin ja markkinoinnin osaamista ja siten edistää yrityksen menestymistä markkinoilla.
Koulutus edistää osallistujan
- valmiuksia suunnitella ja toteuttaa yrityksen markkinointija myyntitoimintaa
- taitoja neuvotella ja solmia organisaatioiden välisiä kauppasopimuksia
- taitoja soveltaa sosiaalista mediaa asiakasrajapinnassa
- kykyä hoitaa ja johtaa toimialakohtaisia kumppanuusverkostoja
- taitoja tunnistaa kehittämiseen tarvittavia yhteistyötahoja
- sisäisten toimintojen tehokkuuden lisäämistä, Lean-filosofia
- mahdollisuutta työn ohessa suorittaa virallinen Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto
Koulutus voidaan toteuttaa oppisopimuskoulutuksena, jolloin opiskelijamaksu OSAO:n alueella on 450 eur koulutuksen järjestäjän käytännön mukaan.
Autamme oppisopimusten haussa.
Hakeutumiset viimeistään 14.2.2021