Some-strategiat ja työntekijälähettiläät esimiehen näkökulmasta. Koulutuksessa esitellään hyviä käytäntöjä best practice -tyyppisesti ja pohditaan, miten esimiesten pitäisi olla tietoisia ja läsnä eri some-palveluissa edistääkseen yrityksen tarpeita ja toisaalta toimia esimerkkinä työntekijöille.
Kenelle
Koulutus on suunnattu esimiehille ja yritysjohdolle sekä muissa yrityksen vastuullisissa tehtävissä toimiville.
Sosiaalinen media johtamisen välineenä -koulutuksen voit ottaa osaksi Matkalla huippuesimieheksi – Syvennä esimiestaitojasi -kokonaisuutta. Lue lisää tästä.
Sisällöt
Koulutuksen aiheina mm.
- some-strategiat markkinoinnin, viestinnän ja rekrytoinnin näkökulmista
- sisäiset ja ulkoiset some-palvelut
- sosiaalisen median ohjeistukset
- kuinka henkilöstö ja asiakas osallistetaan tuotekehitykseen, markkinatutkimukseen ja/tai yrityksen toiminnan muuhun edistämiseen.
Oppimismenetelmät ja materiaalivaatimukset
Koulutus sisältää tietoiskuja, case-esimerkkejä ja keskustelua. Koulutettavat saavat koulutusmateriaalin itselleen koulutuksen jälkeen.
Hyödyt ja tavoitteet
Osallistuja saa
- päivityksen tämän hetken tärkeimmistä some-palveluista
- ideoita siitä, miten itse voi esimiehenä tai yritysjohtajana hyödyntää somea ja ohjata sen käyttöä omassa organisaatiossa
- parhaita käytäntöjä asiakkaiden ja henkilöstön osallistamiseen somessa